• Lingonhjärtat

Fikasugna mammor i stockholm?

Hej!

Jag heter Emma (23 år) och har en liten Ella på 11 månader. Känner inte jättemånga mammor i min ålder, men tycker det skulle vara roligt att lära känna några och fika/promenera/prata strunt/umgås med :) Någon som har lust att ses? Vi bor i solna, men åker gärna in till stan om det skulle vara så :)

• Svar på tråden Fikasugna mammor i stockholm?
  • LinneaÖ

det passar bra för oss. :)

• maammas

Å jag hade gärna velat följa med men tyvärr så jobbar jag. Hoppa att det blir fler träffar så kan jag följa med under min semester, det vore jätte roligt!

• Lingonhjärtat

Ja, det vore jätekul om det kunde bli mer än en engångsgrej :) Hoppas på det och att du kan följa med nästa gång!

Vilka blir vi imorgon då? Är det några fler än jag och Linnea som kan?

• Lingonhjärtat

Usch, jag känner mig jättehemsk men vi har fått förhinder idag :( Är det okej om vi tar det nästa vecka istället? Tors eller fredag? Då kanske fler kan följa med oxå? Vore verkligen superkul!

Kramar från oss

• LinneaÖ

hej igen,

denna vecka passar alla dagar förutom tisdag kväll. de har lovat sol hela veckan. :)

• Juhanna

Nej men ska vi ta och bestämma något då? Torsdag vad säger ni om det?

• Lingonhjärtat

Träff på torsdag låter alla tiders :) Ska vi säga kl 12.30 utanför åhléns city (drottninggatan)? :)

• Saaaraa

Nu ska jag försöka hänga med i tråden.. :P
    Torsdag funkar nog för oss med, har tvättstuga vid 13 men kan försöka kika efter en annan tid :D

• Lingonhjärtat

Jaa, byt tvättid så ni kan följa med! :) Vore jättekul om vi blev några stycken!

• Juhanna
    Lingonhjärtat skrev 2009-06-29 14:26:53 följande:
    Träff på torsdag låter alla tiders :) Ska vi säga kl 12.30 utanför åhléns city (drottninggatan)? :)
    Funkar bra för mig
  • LinneaÖ

det funkar bra för oss ockå

• Lingonhjärtat

Då ses vi imorgon kl 12.30 utanför åhléns! :) Vi har en svart emmaljunga-vagn och en svart skötväska. Hoppas ni känner igen oss :)

Kram och kul att ses imorgon!

• Perniilla

Hej! Jag hoppar in i tråden, jag är en ung mamma på 18 år. Min son är nu ett och ett halvt år och jag är ensamstående. Jag bor vid Brommaplan och träffas gärna!

• Tandtrollet

Någon ny träff på gång? Jag är borta i helgen, men annars ska det gå.

• Meduziz

Är man en ung mamma om man är 25år?
    Har en dotter på 5 månader och bor i västra stockholm.

• Tandtrollet
    Meduziz skrev 2009-07-07 22:31:33 följande:
    Är man en ung mamma om man är 25år?Har en dotter på 5 månader och bor i västra stockholm.
    för att vara stockholm är det ungt, tyvärr.
  • Meduziz
    Tandtrollet skrev 2009-07-10 10:37:07 följande:
    för att vara stockholm är det ungt, tyvärr.
    Wohoo! Jag är ung *S*
    Känner mig så gammal jämt. haha.

Håller gärna kontakt med andra unga mammor med barn i min ålder.
    De på mammagruppen var alla i 30-35årsåldern och även om jag känner mig mogen mesta delen av tiden så känns det som att de är i en annan fas i livet.
Svar på tråden Fikasugna mammor i stockholm?