svalsta skrev 2009-05-18 20:00:35 följande:
Hej!Jag undrar lite hur blev det i ert förhållande efter att ni fick barn .Hur var det innan? Hur var det under gradiviteten?Hur var det efter förlossningen?Hur blev det mellan er när barnet blev lite äldre ? Bråk? Tjafs? Stämmer det (som jag hört många säga) att man upplever att man kommer närmare varandra efter man fått barn, än innan ? Väldigt luddigt inlägg men hoppas ni hajar vad jag vill få fram! =)
vi hade vart tillsammans 1 år när ja blev gravid, hade iof bott ihop sen 1v innan(delade lägenhet) hade helt underbart förhållande, under grav hade jag skitont pluss att jag var helt utan inkomst och min sambo pluggade så vårt förhållande sattes otroligt mkt på prov- aldrig prat om att vi skulle gå isär men vi tjaffsa lite mer och ja grät mkt..han oxå tror iof detta mest hade med att vi inte fickihop ekonomin och aldrig hade råd att göra ngt ihop...det tär... fick rejäl förlossningsskada och hade skitont 1 mån efter och då var det lite jobbigt sen har allt flytit på och nu när sonen e 5 mån så är det nästan som innan, men ja tror inte att en bebis för varandra närmare.. alltså vi älskar varandra och har absolut inte kommit varandra närmare efter bebis men vi hade det jättebra innan bebis oxå och nu är vi där igen, vi tar hand om varandra..
hoppas du fick ut ngt av min text, kan tilläggas att vi är 22 bägge två blir 23 i år