• callin

Första mensen efter ma VALDIGT Kraftıg

Hej hej tankte höra med er om hur eran första mens varıt efter ma? Jag fıck en valdıgt kraftıg blödnıng ı lördags kvall pa planet ner tıll turkıet, och nar vı kommıt fram sa var de sa mycket blod att jag trodde jag skulle förblöda, och sa var det massa med klumpar har aldrıg varıt med om nagot lıknande =( det avtog valdıgt bra men jag sma blödıt ı nagra dagar, nu har det börjat komma tıllbaka ıgen fast ınte lıka kraftıgt...Hur lange kan man halla pa att blöda sa har =/ Nagon som varıt med om nagot lıknande?????
    MVH Carro

• Svar på tråden Första mensen efter ma VALDIGT Kraftıg
  • Irma

Hej!
    Jag har haft 3 MA. Har skrapats alla tre gångerna. En gång var första mensen efter det helt fruktansvärd. Så smärtsam och massa blod. Blödde igenom grön ob på en halvtimme. Det höll i sig i två timmar kanske. Sen avtog det. Vet inte hur vanligt det är att blöda så mkt så länge???
    Hoppas du har en skön semester trots tråkiga blödningar!

• oliven

Hej jag har oxå haft 2 MA i rad och efter sista skrapnings, eller ja första vanliga mensen efter det blödde jag otroligt massa i flera dagar, enl min läkare blir det lätt så eftersom man öppnat livmodermunnen vid skrapningen och därför kommer mensen ut lättare,

Svar på tråden Första mensen efter ma VALDIGT Kraftıg