• April08

Vad göra?? ledsen

Vet inte vad jag ska göra jag och min sambo har varit ihop i 3 år har en dotter på 1 år. Vi bor i ett hus. Han är jämt sur mot mig, tar aldrig i mig, pussar eller kramar.. Säger bara at jag är sur men jag som försöker.. vad ska jag göra?? Han säger att han älskar mej hm ??? Gör man så mot någon man älskar??

• Svar på tråden Vad göra?? ledsen
  • Quiet thoughts

Hmmm kommunikation
    Sätt er ner och prata med varandra.
    Missförstånd över något.
    Trötthet.

Små barn små bekymmer,stora barn större bekymmer.
    Vet hur det är att gå och "tro" den andra är sur fast den kanske inte alls är det.
    Huslån som tynger?
    Annat?

Prata prata...

• Rastafairy

hej gumman....känner likadant.

Ni kankse borde tala ut ordentligt.

Har bett sambon krama mig varje dag till vardags ofta för de behöver jag för o inte stöta bort honom. o det funkar.

• April08

Försöker prata med honom men han bara blir arg och säger att vi inte har några promblem och att vi ska leva ihop.. han tar aldrig i mig längre..

• Quiet thoughts
    April08 skrev 2009-05-07 14:59:30 följande:
    Försöker prata med honom men han bara blir arg och säger att vi inte har några promblem och att vi ska leva ihop.. han tar aldrig i mig längre..
    Han kanske inte tycker ni har problem.
    Om du rör han då? knuffar han bort dig då?
  • April08

ja han säger bara sen sen sen.. Vill knappt pussas när jag vill de...

• Sizin

humm känner lika dant, de som är de värsta mellan oss är att de inte längre är som "kärlek mellan partner" utan mer syskon..:S Det har blivit så efter han inte lyssnar och svär,skricker när simon är i närheten. jag vill som vem som hällst att min son ska må bra och slippa höra han.. :( det är nästan som man är villig att ge upp, stå på egna ben och inte vara mamma till två pojkar... Visst vissa vill nog inte säga att dom har det för jävligt för dom vill nog inte se ut som en trasig familj, men som sagt alla har sina jobbiga stunder, jag har för mycket av dom att man inte orkar längre till.. Känns som om man är själv om ansvar, hallå det är bara jag som köper kläder m.m till lillen:S aja.. thats life..:/

Svar på tråden Vad göra?? ledsen