• Fisen89

Unga mammabloggare

Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är!

Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com
    Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • EngladMathilda
    Hankii skrev 2011-08-08 12:18:15 följande:
    Har en dotter som precis har fyllt 1 år Glad sen har vi en lillebror i magen som ploppar ut ungefär 12 december, är själv 21 år gammal!  

mammahannele.bloggplatsen.se/ 
    Din blogg föll mig verkligen i smaken, don't ask why, för det vet jag inte själv :D
    Kommer nog börja kika in där då och då :)
  • Roxanna

21 år och mamma till 6 åriga Joulina och till bebben i magen. Är ensamstående och bloggar om min och min dotters vardag, graviditet och varagslyx.

Min blogg är nyskapad och jag håller fortfarande på med headern. Men bloggar ändå.

http://mammaroxanna.blogg.se

• Summermom11

18år och Mamma till Melvin på 2½ månad, har bloggat sen graviditeten och bloggar dagligen samt lägger upp bilder ganska ofta

• shopahollic
    Summermom11 skrev 2011-08-15 17:01:05 följande:
    18år och Mamma till Melvin på 2½ månad, har bloggat sen graviditeten och bloggar dagligen samt lägger upp bilder ganska ofta

Du får gärna lägga upp bloggadressen också :) 

Jag bloggar om min vardag, massa shopping, hunden och barnen. Jag är 21 och barnen  3 & 1,5år gamla. Hoppas på att utöka barnaskaran snart ;)

http://majbebis08.blogg.se  
    majbebis08.blogg.se Mercedes 080521 & Leon 100131
  • tovediana

Tove, 21 år: bloggar om mig själv och min son Emilio som föddes i maj i år. Jag tillhör de 2% kvinnor som gått längre än graviditetsvecka 43 och har bloggat sen graviditeten. Gjorde ett litet avbrott, då lillen haft kolik, men nu har jag samlat nya krafter och är åter på banan igen ;)

Svar på tråden Unga mammabloggare