• äppelpaj

När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?

Usch, borde inte hänga här men gör ju det ändå.. skäms på mig.. oroar mig såklart för massor med saker. ja ni vet kanske hur det är!
    Nu undar jag lite saker..
    Ni som gjort IVF och fått missfall efter ni testat plus, när fick ni det?

• Svar på tråden När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?
  • äppelpaj

oj oj blir så orolig.. så det kan alltså dö i v. 7 och komma ut i MA vecka 10!! nä fy nu blir jag orolig! åh vill bara va förbi vul imorgon och sen förbi v 12!!!!!

• michelodeon

MA i vecka 13, då hade fostret dött i vecka 9.

Nu är jag gravid i vecka 35 efter FET.

Hoppas allt går bra för dig! Lycka till!

♥ ♥090613♥ ♥
  • äppelpaj

Dött i vecka 9 och upptäcktes inte förrän v 13!! nä fy nu gråter jag av oro!

• Rapunzella

Men sitt inte och läs sådana här trådar!! Det finns inte ett dugg du kan göra, det enda du gör är att oroar sönder din graviditet - något som ska vara lyckligt och glädjande!

Ta bort den här tråden och stäng av FL - du gör ju dig själv jätteilla!! De allra flesta graviditeter går bra!

• michelodeon
    äppelpaj skrev 2009-05-05 21:37:50 följande:
    Dött i vecka 9 och upptäcktes inte förrän v 13!! nä fy nu gråter jag av oro!
    Tänk på att de flesta graviditeter går BRA! Det fick mig att klara de första veckorna i min nuvarande graviditet. Försök tänka positivt även om det är svårt. Det kommer säkert gå fint för er...Stort lycka till!!!
    ♥ ♥090613♥ ♥
  • Vinteräpple
    Rapunzella skrev 2009-05-05 22:01:04 följande:
    Men sitt inte och läs sådana här trådar!! Det finns inte ett dugg du kan göra, det enda du gör är att oroar sönder din graviditet - något som ska vara lyckligt och glädjande! Ta bort den här tråden och stäng av FL - du gör ju dig själv jätteilla!! De allra flesta graviditeter går bra!
    Okej, jag ska också stänga av här nu. Håller med äppelpaj, blir helt gråtfärdig av att tänka på alltihopa..
    Är i vecka 5 och har låååångt kvar till första VUL....
  • Oliwetti

Hej alla, jag och en vän till mig var ofrivilligt barnlösa under samma tid i livet. Vi var inne här på familjeliv som dårar och letade svar på alla våra frågor. Nu, efter flera ivf-behandlingar, har vi båda fått barn och har nu startat en podd om just barnlängtan, ofrivillig barnlöshet och ivf. Vi pratar om allt från ruvardagar till spökstreck.

Vårt mål är att vi ska vara den där vännen som stöttar i er resa mot ett barn. Vi finns på iTunes o iCloud under Ruvarpodden. Ni hittar oss även på #ruvarpodden på insta och fb.

• Ruvarpodden

Hej alla. Jag och en vän har gått igenom flertalet ivf försök innan vi fick barn. Nu har vi startat Ruvarpodden för att prata mer om ofrivillig barnlöshet och allt vad det innebär! Tanken är att vara er vän genom all skit och prata om ivf utan skam utan med mycket hjärta. In och lyssna!

• Snuttis2

Varit gravid tre gånger . Första graviditeten lyckades vi med på egen hand men den slutade i missfall i v 6! Sen gjorde vi ivf o fick ett MA som upptäcktes på kontroll i v 10. Fostret hade troligtvis dött runt v 8! Sista graviditeten resulterade i en son på 5 mån!

Svar på tråden När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?