• Hjärteprinsen 2006

Firar min 26åriga Sverigedag den 24/4

Firar min 26åriga Sverigedag den 24/4!!
    brukar ni fira era sverige dagar me nått speciellt eller så.

jag ska med min mamma o familjen till Afterwork här i Trollhättan, sen fick ja en hel klippning/färgnings dag, hur underbart som helst.

• Svar på tråden Firar min 26åriga Sverigedag den 24/4
  • basketmia

Grattis!!

Kul att ni fortfarande firar denna särskilda dag!

• Cerdrica

Grattis till hela familjen! Så kul att höra om hur någon vuxen firar familjedagen. Vår lille pojke har bara hunnit med en familjedag och då gick vi på kinesisk restaurang och myste och pratade om Kina, resan och vilken tur vi haft som fick just honom.

• allfrida

det är ngt vi missat totalt i vår familj.. *S* Kan man ta igen 30 år tro??

• morgonsolan

Låter perfekt i mina öron att ha 30 innestående fester !

allfrida skrev 2009-04-24 13:30:06 följande:
    det är ngt vi missat totalt i vår familj.. *S* Kan man ta igen 30 år tro??
  • Bibimbap

Hihi,

Vi fick vår dotter i vår famn den 24/4 så vi har vår familjedag idag och förbereder just firande med mat från hennes födelseland....

Och i dag blev jag också faster för andra gången.

Så idag är verkligen en dag att fira

Grattis på din Sverigedag

• Milkina cerka

Grattis på din sverigedag!

Trevligt med fler som firar (det som i vår familj kallas den andra födelsedagen).
    Dvs. årsdagen av första stegen på svensk mark.

• MammaBarnFamilj

Grattis! Måste vara en väldigt speciell dag för er/dig!

• Hjärteprinsen 2006

Hej hade en toppen igår kväll, fint väder go mat och trevligt sällis.
    Tack för grattulationerna. ja vi firar ju den som min andra födelse dag med.
    samma gäller min lillasyster me adopterad från Indien,
    Hon hade varit i Sverige i 23år nu den 6 dec-08.

min mamma adopterade oss själv alltså ensamstående, vi har mått toppen hela vår uppväxt, lite bortskämda kanske hehe ,
    men inget som visas på oss idag som vuxna. hehe...

kram på er..

• allfrida
    morgonsolan skrev 2009-04-24 16:16:16 följande:
    Låter perfekt i mina öron att ha 30 innestående fester !
    Ja jag sa det till mina föräldrar att jag tyckte jag blivit snuvad på 30 st uppvakningar med det var HELT ok att ta igen det och la fram att jag gärna ville ha ett par nya löparskor då jag ska springa vårruset om en vecka.. *S* men det gick inte :) Men jag fick en jätte kram och puss på kinden och det räcker gott och väl :) Jo .. förresten, jag fick välja glass när glassbilen kom.. Hör hur det låter.. och jag är faktiskt över 30 år..*fniss*
  • morgonsolan
    allfrida skrev 2009-04-26 20:55:34 följande:
    Ja jag sa det till mina föräldrar att jag tyckte jag blivit snuvad på 30 st uppvakningar med det var HELT ok att ta igen det och la fram att jag gärna ville ha ett par nya löparskor då jag ska springa vårruset om en vecka.. *S* men det gick inte :) Men jag fick en jätte kram och puss på kinden och det räcker gott och väl :) Jo .. förresten, jag fick välja glass när glassbilen kom.. Hör hur det låter.. och jag är faktiskt över 30 år..*fniss*
Svar på tråden Firar min 26åriga Sverigedag den 24/4