• Bodenbaby

Boden/Luleå-mammor med omnejd sökes

Hej!

Är relativt ny här på sajten, väntar mitt första barn i slutet av Juni, är nyinflyttad i Boden, nybliven sambo......så man kan säga att det pågår en hel del "nytt" i mitt liv just nu :)
    Finns några pratsuga blivande mammor, föräldrar eller någon som planerar barn som har lust att växla erfarenheter, tankar osv?
    Hör gärna av er till min mail :)

• Svar på tråden Boden/Luleå-mammor med omnejd sökes
  • Lady Namárië

Hej och välkommen till Familjeliv!

I menyn till vänster hittar du de olika forumkategorierna. Kika gärna in under "Medlemsgrupper". Där samlas medlemmar som har något gemensamt, t.ex. "vi som bor i X" och liknande. I medlemsgrupperna finns också många träfftrådar, där folk lär känna varandra och även träffas och fikar eller liknande.

Här är några trådar som kanske kan intressera dig. Kika in och säg hej till deltagarna, vet jag!

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m42534938.html

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m42597463.html

/Moderator

Once upon a time we grew up on stories and the voices in which they were told /Taylor Mali
  • Bodenbaby

Lady Namárië skrev 2009-04-22 09:24:05 följande:

Hej och välkommen till Familjeliv!I menyn till vänster hittar du de olika forumkategorierna. Kika gärna in under "Medlemsgrupper". Där samlas medlemmar som har något gemensamt, t.ex. "vi som bor i X" och liknande. I medlemsgrupperna finns också många träfftrådar, där folk lär känna varandra och även träffas och fikar eller liknande.Här är några trådar som kanske kan intressera dig. Kika in och säg hej till deltagarna, vet jag! www.familjeliv.se/Forum-11-271/m42534938.htmlwww.familjeliv.se/Forum-11-271/m42597463.html/Moderator
    Varmt tack för tipset! :)
Svar på tråden Boden/Luleå-mammor med omnejd sökes