-
-
Svar på tråden Nån mer som äter Reductil???
-
Ingen mer än jag
?
-
hej jag har börjat med reductil i dag
-
är det receptbelagt?
-
Ja det är tyvärr det, men jag köper dom av en som köper dom av en från EstlandSwompi skrev 2009-04-21 18:21:57 följande:är det receptbelagt?
. Men vad jag förstått så kan man köpa dom via nätet oxå, googla på Reductil så ser du!
Okpernilla1972 skrev 2009-04-21 18:08:02 följande:hej jag har börjat med reductil i dag, Hur känns det då, jag kommer ihåg min första kur, jag kände redan att hunger/sötsuget va borta första dagen. Men denna gång svettas jag OTROLIGT och jag har en HEMSK muntorrhet. Inget yrsel eller svimanfall som sist!
-
Tar reductil bort sötsuget?
-
Ja ABSOLUT, och hugerkänslan eller hur ska jag säga man orkar inte äta så mycket blir mätt fort!Novia skrev 2009-04-21 20:23:59 följande:Tar reductil bort sötsuget?
-
Finns en spec reductil tråd. sök efter den
-
L J K skrev 2009-04-21 20:25:09 följande:
Ja ABSOLUT, och hugerkänslan eller hur ska jag säga man orkar inte äta så mycket blir mätt fort!Åh, det är min stora stora svaghet när det gäller viktnedgång. Jag äter bra, motionerar men faller dit på sötsuget gång på gång och lyckas gå upp det jag gått ner.
Vad krävs för att få reductil utskrivet? -
Till alla er som seriöst överväger att köpa receptbelagda mediciner på nätet eller från "någon som köper från någon i polen", tänk längre än er snålhet och fåfänga. Mycket av tabletterna man får tag på, särskilt via nätet, är kopior som rent av kan vara livsfarliga eller ge hemska biverkningar. Vill inte leka moralpolis, men snälla tänk efter innan ni bestämmer er för att köpa receptbelagd medicin på alternativa sätt!
TIPS: Gör gärna ett besök på www.crimemedicine.com -
man måste ha ett BMI på över 30 (tror det va det) jag köper dom av en annan som köper dom i Estland där finns dom utan receptNovia skrev 2009-04-21 20:35:20 följande:Åh, det är min stora stora svaghet när det gäller viktnedgång. Jag äter bra, motionerar men faller dit på sötsuget gång på gång och lyckas gå upp det jag gått ner. Vad krävs för att få reductil utskrivet?
-
känner inget än men det kommer väl hoppas jag
väger 97 nu ska minst ner till 87
sen är det en bit kvar eftersom jag är 169
hur myvket ska ni gå ner
lyckas jag inte så blir det magop nästa år -
Nu väger jag 75,4 (vikt nyligen) vill ner till 67, tycker det går lite segt denna gång, jag vägde 77.6 den 9,de. Jag är oxå 169. Sist jag körde en kur vägde jag 84 och gick ner till 72, det skulle vara nice att gå ner ca 10 kilo!
pernilla1972 skrev 2009-04-21 21:59:57 följande:känner inget än men det kommer väl hoppas jagväger 97 nu ska minst ner till 87sen är det en bit kvar eftersom jag är 169hur myvket ska ni gå nerlyckas jag inte så blir det magop nästa år -
Pernilla1972--> Hur går det för dig? Känns det nåt?
-
L J K:nej inte än
känner du nåt
vad kan man känna för nåt då? -
Jag känner inte heller direkt nåt nu, mina 2 andra gånger har jag känt på en gång att både söt och hungern "försvunnit". Tycker det går lite segt denna gång, men kanske bara för att jag gick ner så pass mycket förra gången somjag är helt inställt på att gå ner lika mycket. Va precis inne och vägde mig, 75,3 började ju den 9 vägde då 77.6 så det kanske inte är så dåligt men jag vet inte.....pernilla1972 skrev 2009-04-23 10:50:23 följande:L J K:nej inte änkänner du nåtvad kan man känna för nåt då?
-
hej hur går det för dig?
jag har gått ner 2,2kg -
hej. Mina är slut nu tyvärr, gick bara ner 3.5 kilo denna gång, tänk vilken skillnad, jag gick ju ner 12 kilo förra gången.