• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Hinos

Idag var vi på ultraljud nr två och slemhinnan var 10 mm och de tyckte att det var bra i Riga. Jag vet inte hur tjock eller tunn den ska vara.
    Nu får vi vänta tills på fredag för att få veta när det blir ET då donatorn ska på ultraljud....
    Jag som hade hoppats på att få veta idag...

• lisjau

hej på er! varit lite frånvarande här det sista men ser att plockhönan plussat.
    Stort grattis..!!!

Jag finns här och ska försöka skriva lite mer

kram på er allihopa

• Vallmo75

Hinos: vad spännande att det börjar närma sig. Har ni beställt biljetter till Riga än eller hur har i gjort? Svårt det där att inte veta exakt NÄR man ska infinna sig.

• Irma1

Hej alla.. Har inte varit inne så ofta o kommer nog inte vara det heller så mycket nu under sommaren man har ju så mycket o göra

Stort Grattis plockhönan till plusset

Kram på er

• Hinos

Vi väntar att beställa biljetterna tills på fredag då vi förhoppningsvis får exakt datum. Jag vet dem som fått ändra sina biljetter och det går inte på de billiga flygbiljetterna vi ska boka.

• Kaka76

Hej Allihopa!!

Nu är det regn å rusk ute.......lagom till jag gick på semester ;-( (typiskt)

Hoppas att ni alla har det bra, ska starta en ny behandling i mitten på augusti och har varit å beställt mina mediciner idag. Men först ska jag ha semester å njuta av att vara ledig å drick vin!!!!

Många Kramar Karin

• Kaka76

Hej igen!
    Såg att tråden snart går ut men vet inte hur man startar upp den på nytt . Är det någon som vet hur man gör är jag tacksam för hjälp med detta!!

Tjingeling igen

• Irma1

Har haft en jätte jobbig dag idag.. Vet inte vad det är som händer med min kropp. Jag grät o grät idag o kände mig jätte konstig o har inte någon ork alls.. Det är några nu som ska ha bebisar närsom helst o jag tycker det är jätte jobbigt.. Jag är ju jätte glad för deras skull men kan inte hjälpa att jag känner mig sån här.. Tycker att det känns så orättvist o vill inte känna så..

Hoppas ni alla har en mysig sommar..

Rödluvan 71: Det ser du längst upp i rubriken under kakan 76.. Denna stängs 17 juli.. Trådarna varar bara i 3 månader sen får man starta en ny..

• Rödhåriga tjejen

Aha. Då förstår jag. Det vore bättre om trådarna stängdes en viss tid, tex 1 månad, efter senaste gjorda anteckningen i tråden. Så skulle man slippa starta en ny.

Svar på tråden Hoppas Hoppas