• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • lolo21

Funkar Petunia Picklebottom på Bee?

• Eleora

Vet att det finns några här som hävdar att det är enda tänkbara alternativet. Så ja.

lolo21 skrev 2009-07-04 09:03:54 följande:
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • Hestia
    Kaxmaja skrev 2009-07-04 08:23:01 följande:
    Vilka skøtväskor har ni på era Bee?
    Jag skall köpa en Skip Hop saddle bag och en Skip Hop pronto när jag är i England nästa vecka.
  • Hestia
    Jarnis skrev 2009-07-04 07:43:55 följande:
    Hej i tråden, Jag behöver ett råd! Vi har en Cam till vår dotter (5 mån) och funderar på att komplettera med en Bee nu i sommar. Största anledningen är väl att jag inte vill flyga med Camen och vi skall både flyga hem från Visby (jag själv med tre barn och packning) och till och från Turkiet i september. Tycker ni att jag skall satsa på en Bee och varför i sådana fall. Jag behöver lite bra argument till maken.
    Vi köpte en Bee för att flyga med. Hade först tänkt att köpa en Maclaren Techno XL, men Been är den enda sulky som man kan vända sittdelen mot sig på. Vår son är fem månader och min syster bor utanför London, och jag totalvägrar att ha min son frånvänd i London. Så det fick bli en Bee, helt enkelt.
  • lolo21
    Eleora skrev 2009-07-04 09:46:00 följande:
    Vet att det finns några här som hävdar att det är enda tänkbara alternativet. Så ja.
    Åh det låter ju utmärkt {#lang_emotions_smile} Har en på min Cam och älskar den.
  • Senap
    Eleora skrev 2009-07-04 09:46:00 följande:
    *räcker upp en hand*
    My sugar is raw
  • Eleora
    Shoegirl skrev 2009-07-04 11:51:34 följande:
    *räcker upp en hand*
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • tulle17
    lolo21 skrev 2009-07-04 09:03:54 följande:
    Jag har den på min Bee! Bild i mitt galleri.
  • mrs pollock

Hej! Jag letar efter bilder på bugaboo bee med oioi hobo. Någon som kan hjälpa mig här så blir jag jätteglad!

• Lille Mammsen

Har men tyvärr inge foto på detta! Sorry
    mrs pollock skrev 2009-07-04 18:13:17 följande:

Hej! Jag letar efter bilder på bugaboo bee med oioi hobo. Någon som kan hjälpa mig här så blir jag jätteglad!
  • Kaxmaja

Var inne i Oslo och gick runt lite idag. Shit vilka problem jag hade. Blev tvärnit hela tiden vid kullerstenar dåliga vägar osv osv. Då fungerar vagnen bättre här i förorten på helasfalterade vägar

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Jarnis
    Hestia skrev 2009-07-04 10:37:57 följande:
    Vi köpte en Bee för att flyga med. Hade först tänkt att köpa en Maclaren Techno XL, men Been är den enda sulky som man kan vända sittdelen mot sig på. Vår son är fem månader och min syster bor utanför London, och jag totalvägrar att ha min son frånvänd i London. Så det fick bli en Bee, helt enkelt.
    Tack för svar! Vi har redan en Maclaren Techno som jag tänkte sälja. Jag vill gärna prova en Bee och det här är vårt sista barn så jag måste passa på!
  • Hestia
    Jarnis skrev 2009-07-04 21:44:04 följande:
    Tack för svar! Vi har redan en Maclaren Techno som jag tänkte sälja. Jag vill gärna prova en Bee och det här är vårt sista barn så jag måste passa på!
    Varför vill du byta? Nyfiken bara, min bästa kompis velar mellan en Bee och en Techno XL nämligen, och hennes son är äldre, så hon har inte riktigt samma argument som mig med bakåtvänd vagn.
  • Jarnis
    Hestia skrev 2009-07-04 22:12:04 följande:
    Varför vill du byta? Nyfiken bara, min bästa kompis velar mellan en Bee och en Techno XL nämligen, och hennes son är äldre, så hon har inte riktigt samma argument som mig med bakåtvänd vagn.
    Dels för att lillan bara är fem månader och jag vill ha henne bakåtvänd, men egentligen mest för att jag har velat testa Bee ett tag och nu är ett bra tillfälle {#lang_emotions_tongue_out}. Hade jag ett större barn (över året) så skulle jag köpa en Tecno. Min fyraåring har gott om plats i Tecnon och vi hade även en sådan till äldsta och var jättenöjda med den.
  • titti76

Hej, har använt min Bee tre gånger och nu har den börjat knäppa, knirra och gnissla i vänstra bakhjulet. Jag testade att smörja med silikonspray men det hjälpte inte. Det låter nästan hela tiden när man kör vagnen och det låter högt. Man får känslan av att man drar omkring på en sämre begagnad paraplysulky och då ska det väl inte vara när man betalar 5.000 för en vagn...

Är det nån mer som råkat ut för detta och vad kan det bero på?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3