• TÖDILUUUU

Ja vet inte va ja ska göra på dagarna längre!

Ja vill så gärna hitta på ngt under dagarna. Men vet inte vad.
    Vill kasnke studera, jobba hemifrån, ja ngt..Just nu sitter ja bara här hemma och degar=)
    Har två barn en som blir 5 nu i jni ovch en som blir 1 i april.
    Den äldste går på dagis den minst ska skolas in i augusti.
    Vill ha ngt att göra under tiden.
    har precis flyttat hit där vi bor n så känner inte så super många heller tyvrr=(

Ngn som har förslag på va ja kan htta på mer än att bta blöja och krypa på golvet och leka tiger?? =)

• Svar på tråden Ja vet inte va ja ska göra på dagarna längre!
  • suset

är du intresserad av att sälja kosmetika? jag jobbar för oriflame på fritiden och det är jättekul!

• TÖDILUUUU
    suset skrev 2009-04-03 17:30:54 följande:
    är du intresserad av att sälja kosmetika? jag jobbar för oriflame på fritiden och det är jättekul!
    Nja kosmetiska är inte min grej riktigt. Sen kan jag ej lämna hemmet ett par timmar då min sambo jobbar borta alla dagar i veckan..
    För man måste väll ha homeparty ??
  • TÖDILUUUU
    Gräddeline skrev 2009-04-03 17:31:14 följande:
    Skaffa ett jobb
    Ja e inne på de men har ingen som kan ta minstingen om ja nu skulle börja jobba. Sambon jobbar kepiga tide och kan ej ta ut föräldraledighet.
  • suset

nej, du måste inte alls ha homepartys, det har jag aldrig haft =)

Lycka till!

• Gräddis
    TÖDILUUUU skrev 2009-04-03 17:33:10 följande:
    Ja e inne på de men har ingen som kan ta minstingen om ja nu skulle börja jobba. Sambon jobbar kepiga tide och kan ej ta ut föräldraledighet.
    Hm...men du kanske kan jobba hemifran. Starta en egen liten internet-verksamhet
  • TÖDILUUUU
    suset skrev 2009-04-03 17:33:12 följande:
    nej, du måste inte alls ha homepartys, det har jag aldrig haft =)Lycka till!
    Okejde trodde ja man behövde ha för att kunna sälja saker..:S
    Då har man lärt sig ngt nytt ida då:D
    Men hur funkar de för dig då? Hur säljer du saker? Va tjänar du varje månad?
  • TÖDILUUUU
    Gräddeline skrev 2009-04-03 17:34:22 följande:
    Hm...men du kanske kan jobba hemifran. Starta en egen liten internet-verksamhet
    ja kanske de men frågan e bara va för verksamhet=)
    Min fantasi är inte på topp just nu haha
  • suset
    TÖDILUUUU skrev 2009-04-03 17:35:00 följande:
    Okejde trodde ja man behövde ha för att kunna sälja saker..:S Då har man lärt sig ngt nytt ida då:D Men hur funkar de för dig då? Hur säljer du saker? Va tjänar du varje månad?
    Du bestämmer ju själv hur mkt tid du vill lägga ner varje månad och på så sätt bestämma vad du tjänar. Du gör reklam för dig själv, och det kan du göra på olika sätt.
    Annars har du ju Herbalife också, då startar du upp en egen verksamhet.
  • Gräddis

Hm....

- Ar du bra pa att tillverka nagot? Fixa din egen webbsida och salj!
    - Vad ar din hobby eller vad gillar du att gora? Ga en kurs!
    - Plugga nagot kul pa distans
    - Lar dig sjunga pa riktigt, ga till en sangpedagog
    - Borja pa en kul dans
    - Bli dagmamma!

• TÖDILUUUU
    Gräddeline skrev 2009-04-03 17:38:44 följande:
    Hm.... - Ar du bra pa att tillverka nagot? Fixa din egen webbsida och salj!- Vad ar din hobby eller vad gillar du att gora? Ga en kurs!- Plugga nagot kul pa distans- Lar dig sjunga pa riktigt, ga till en sangpedagog- Borja pa en kul dans- Bli dagmamma!
    HAHA sjunger gör ja hellre än bra.. sambon brukar slå in drren när ja sjunger i duschen=)
    Ja va inne ett tag på att läsa på distans.. Men som vanligt ve ja inte va a vill.. Åh slite jobbiigt att nte veta va man vill..:P
  • Gräddis
    TÖDILUUUU skrev 2009-04-03 17:43:13 följande:
    HAHA sjunger gör ja hellre än bra.. sambon brukar slå in drren när ja sjunger i duschen=)Ja va inne ett tag på att läsa på distans.. Men som vanligt ve ja inte va a vill.. Åh slite jobbiigt att nte veta va man vill..:P
    Om du ar pa ett bibliotek, vilken avdelning gar du forst till?

Om du fick valja ett dromyrke, vad skulle det vara?
  • TÖDILUUUU
    Gräddeline skrev 2009-04-03 17:44:23 följande:
    Om du ar pa ett bibliotek, vilken avdelning gar du forst till?Om du fick valja ett dromyrke, vad skulle det vara?
    Ja går till barnavdelningen=)
    Hmm. drömyrke? Jaa du, e j äkligt intresserad av kriminaltet...Asså typ utredningar.... Hur normalt de nu e..
  • Gräddis
    TÖDILUUUU skrev 2009-04-03 17:50:08 följande:
    Ja går till barnavdelningen=)Hmm. drömyrke? Jaa du, e j äkligt intresserad av kriminaltet...Asså typ utredningar.... Hur normalt de nu e..
    - Skriv en kriminalroman
    - Skriv en barnbok
    - Erbjud dig att ordna en sagostund pa biblioteket for intresserade mammor/barn
    - Plugga en kurs pa distans som har med kriminalarbete att gora (inte sa insatt men du kan ju googla/soka pa universitetssidor...)
Svar på tråden Ja vet inte va ja ska göra på dagarna längre!