• Lundby87

Unga mammor i gbg som har barn?

Finns det några unga mammor i gbg?? Är inte så ung längre kanske men är 22 år. Skulle vara skoj att lära känna lite fler mammor. Har lite mamma kompisar från bvc oxh dem jag fikade med som gravid. Men mer fika eller bikta av sig vänner gott som ont skadar ju aldrig.

Bor ihop med min joakim och vår dotter på snart 19 månader. Vi har börjat prata och planerar inom kort att börja baka ett syskon.

Tiden har verkligen börjat rusa sen man vart mamma.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-30 18:35
    hahaha va roligt jag fick till det några unga MAMMOR som har BARN vad brukar man ha annars tro??

• Svar på tråden Unga mammor i gbg som har barn?
  • Lycklig88

hejhej..här har du mig iallafall.. är en ung mamma på snart 21 år.fyller 21 på söndag hihi =) känner mig gammal.. Bor i göteborg =)Har en son med min fästman på 3månader.

• Lundby87

Grattis i förskott då fyllde nu med nyligen dock den 17 mars

• wolfeye

hej
    bor förvisso inte inne i själva gbg men i stenungsund:)
    Mamma på snart 24 år,anses väl kanske inte som jätteung längre men har 3 små pojkar födda 04 06 och 07 och väntar nu vårt fjärde barn.Vart 18 när jag fick min första:)

/vargtassen
  • Lundby87

oj det va då ett litet gäng själv sitter man å pendlar med tanken på två. Just nu står det still och vi skall ev vänta med start i sep

• Sizin

Hej, jag visste ej att du hade planer på en till liten bebis ;D Snart flyttar vi till wisel då kommer jag och simon till dig ... jaa nästan varje dag ;P Själv är jag lite orlig att jag är gravid igen :O ska göra ett gravtest snart.. men hoppas att de inte är nån bebis som gömmer sig i magen utan lite mullig mage bara, har ju som sagt min spiral och ett till barn skulle inte ekonomin klara ju :) Men vi får höras av snart, kanske ta en liten promenad i slottskogen när vädret tillåter det :) MVH Susanna och lille Simon

• Lundby87

vi har hunit tänka om så skall vänta nu med en nr 2 skall först betala av csn och jobba par månader men efter nyår så kanske

• Sizin

okey, ska vänta mee syskon om typ 4 år.. kanske 3.. men som tur va jag ej gravid..:) hade dock urininfektion.. åå de va mindre kul :( 3 veckor kvar till lägenheten;) längtar...

• Pimpnessa

bor i gbg :) bodde du lundby ? är också 87 och har 2 barn nu .

• Sizin

funderar opm jag ska börja plugga och jobba.. jag längtar såå efter att få göra något:)

• Pimpnessa

vart ska du, få lägenhet ?

• Sizin

Jupp flyttade in i vår 2a på wisel den 1 maj:) nu har man kommit i ordning med allt så det känns skönt.. synd att de bara är andra hand tillsvidare..:P men bättre än inget ju..

• Viicii

Blir 19 om några dagar och ska få min första i Augusti. Bor i Västra Frölunda.
    Skönt att se att det finns andra unga mammor i Gbg. Hur gamla var ni när ni fick era barn? :)

• Pimpnessa

jag var 17 när min första kom och 21 när min andra kom .
    Grattis =)

Svar på tråden Unga mammor i gbg som har barn?