• nattiizz

Vänner sökes!!

Hejsan!!
    Jag är en 24 årig mamma till en 4 årig tjej som bor i södra sthlm.
    skulle vara kul att lära känna lite fler ganska unga mammor, för fika hitta på saker med barnen etc etc..
    Hör gärna av er.
    Kram Nathalie

• Svar på tråden Vänner sökes!!
  • Tackar för mig

Vart bor ni ? Själv är jag 23 år och har en kille på 7 månader, vi är kanske lite för små för er.

• Tackar för mig

Vi bor i Haninge och ni ?

• gabby23
    nattiizz skrev 2009-03-29 17:22:14 följande:
    Hejsan!!Jag är en 24 årig mamma till en 4 årig tjej som bor i södra sthlm.skulle vara kul att lära känna lite fler ganska unga mammor, för fika hitta på saker med barnen etc etc..Hör gärna av er.Kram Nathalie
    hej
    är också en mamma på 24 som skulle tycka det va ´kul me nya vänner!!bor också i södra stockholm kanske kunde ta en promenad någon dag??!!
  • gabby23

Tackar för mig skrev 2009-03-29 21:34:44 följande:

Vart bor ni ? Själv är jag 23 år och har en kille på 7 månader, vi är kanske lite för små för er.
    hejsan får man hänga på här??är 24 år och bor med min sambo och 3 månaders dotter!! vore kul att umgås med andra mammor, bor i södra stockholm förresten!!
  • Wirre

Hej hej.
    Söker oxå lite mer/nya vänner. Jag är 27 (kanske lite för "gammal" för er?) och har 3 stycken barn på 3 och 1 år.
    Vi är nyinflyttade till Ösmo men har bott i Tungelsta och Haninge ett antal år innan dess.

• Tackar för mig

Vad sägs om att spika fast en dag då alla vi kan ses?

• nattiizz

Hej.. ja absolut, vore jätte kul!! Bara bestämma en dag så ska jag se om jag kan!!

• maammas

Hej!

Här är en till "ung" mamma på 22 år och jag har en son som är 3 ½ år.

Jag skulle gära träffa lite nya vänner, vänner som bor nära då mina är kvar i Norrland där jag har bott i fyra år (kommer ursprungligen från Sthlm). Flyttade tillbaks till huvudstaden fär ett och ett halft år sen.

Vi bor i Nacka i Älta.

Jag följer gärna med på en träff om jag får? Kanske skulle vi kunna ses i lekparken, eller ta en fika i vårsolen, vad tycker ni?

Kram Michaela.

• Sazee

Hej hallå. I augusti kan jag fika med er. :) Våran lilla son beräknas titta ut den 23. :)
    Jag är 20 år och bor i Södertälje.-

• gabby23

jag följer också gärna med, har en dotter som är 4 månader snart

• Fluss

hej, vad kul med en tråd där det händer något :P
    Jag är 21 & har en son som blir 2 i juli bor i haninge.
    Vore kul & lära känna lite fler med barn =)

• Marianne

Hej!
    Är också en mamma som bor i Södra stockholm. Har en liten dotter som är sju månader, vore jätte kul att träffa bebisar i liknande ålder :)

Svar på tråden Vänner sökes!!