• Lillsnutten

Mamma i Seattle

Hej,
    Jag ar gravid i vecka 33 och soker efter andra Svenska mammor i Seattle.
    Ska vara mamma ledig och vill garna hitta andra att umgas med eller dela erfarnheter med.

Vore kul om vi kunde skapa en mamma grupp som kan motas upp for fika, promenader, shopping, middagar mm.

Karin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-07 20:52
    Ar det inga andra svenska mammor i Seattle?

• Svar på tråden Mamma i Seattle
  • HemligaLillaMy

Ha ha, vad sjukt skulle just kolla efter seattlemammor at dig har sa var det du som var den senaste som skrivit i forumet :)

• karwal

Hej!

Jag bor i Seattle och är mamma till en 9 månader gammal tjej. Tycker som du att det vore roligt att träffas och prata om mammaskapet och leverne i Seattle.

//Karolina

• julmusten

Kolla in svenska mammor: www.globemoms.net eller nat i den stilen. Dar hittar du sakert nagon mammagrupp i ditt omrade med.

Och som sagt, hoppa in i USA-traden har med, dar ar vi ett gang. Vet inte hur manga som bor i Seatlle dock, men nan har vi dar i alla fall.

• julmusten

Nu har jag varit inne pa svenska mammor sidan, och den ar ju helt knapp ju!! Jag ar sjalv kontaktmamma at en grupp dar jag bor och var grupp ar jattetajt, men jag fick all info om den fran Michelle sjalv, sa jag skulle nog faktiskt kontakta henne med dina forfragningar. Kanske hon kan tala om var du skall ta vagen pa hemsidan, for jag fattar arligt talat inte mycket av vad som hander pa den. Jag kan inte lagga in info om var grupp eller mig sjalv heller, men jag finns dar pa nagot satt, sa vem vet hur det ser ut nar nagon annan ar dar och tittar??!!

Svar på tråden Mamma i Seattle