• Anna73

Äggdonation i Malmö forts

Hejsan!

Den andra tråden stängdes...öppnar en ny:)

Nu är det 9 veckor kvar:)

Hur går det för er??

Hjärtekramar Anna

• Svar på tråden Äggdonation i Malmö forts
  • Anna73

Hejsan!!

Var har alla blivit av???

% veckor kvar:)
    Nu har jag börjat med behepan och Folacin:)

Hur långt har ni kommit???

Hjärtekramar

• Bette

Hej Anna: Hur är läget med dig, det är väl snart dags för dig med embryotransfer. Det känns inte när de sätter in embryona, inte där jag gjorde behandlingen i alla fall. De undersöker först var någonstans det är bäst att lägga in de/den, sedan så sätter de in ett instrument som gyn använder vid op så att de har en öppning, sedan tvättar de av livmodern, sedan för de in katetern med embryona, embryona ligger då i en vätska, så det de kollar i efterhand, är var embryona är placerade, då är det vätskan som man ser som en vit prick eller två vita prickar beroende på hur många embryon man sätter in.

Hoppas att du också får ett plus på stickan i vår. Själv börjar jag trappa ned medicinen från och med den 9 maj.

Bette

• Anna73

Hejsan!!
    Vart har alla blivit av???

Hur går det för er??

Hur långt har ni kommit??

Själv har vi nu slutat med p pillerna och väntar på blödning, så vi kan börja med Progynon.

3 veckor kvar:)
    Hjärtekramar

• AJB

Hej!
    Jag har varit på ÄP idag på vårat sista IVF försök. Hade 5st fina blåsor som vid plocket idag var tomma
    Sätter oss nu i kö för Äggdononation på RMC i Malmö.
    Såg tråden och ville kika in. Många tankar far i huvudet nu.

Mvh AJB

• Anna73

Hej alla!!!

1 vecka kvar till vår inseminering:)
    Spännande.)
    Hjärtekramar Anna

• Anna73

Hej igen!!

Så nu ägget på plats:)
    Hoppas bara det vill stanna där nu och växa.)

Hur går det för er???

Hjärtekramar Anna

• Jenny72

Lycka till!
    Jag har följt tråden så här på avstånd en tid men känner att när det nu äntligen finns någon som skriver om äggdonation i Malmö så måste ju tråden få fortsätta. Vi är ju FLERA som väntar, längtar och hoppas på att få starta behandling där. Så skönt att det händer någonting. Jag håller tummarna för dig Anna!!

• Anna73

Hej Jenny och välkommen...
    ja klart vi ska hålla tråden vid liv:)

Just nu har jag molande värk och lite lite illamående...

Lycka till alla

Hjärtekramar

• Jenny72

Då håller jag alla tummar och tår jag har för att du snart ska få ett efterlängtat PLUSS! Hoppas också att just Malmö kommer med många fina pluss under året. Själv har vi väntat i flera år nu en de säger att vi ska få starta efter sommaren. Man är ju i behov av andras hjälp och har just inget att sätta emot i dessa väntas köer. Bara att hålla modet uppe tills det blir vår tur.
    Som sagt stort lycka till tills det är testdag.
    Kramar

• Jenny72

Hej igen Anna!
    Hur går det för dig? Lite nyfiken bara. När har du testdag?
    Kram

• Anna73

Hej!
    Jag ska lämna blodprov på tisdag och så ringer de på onsdag och lämnar besked:)

Hjärtekramar

• Jenny72

Ååhh så spännande, men väldigt nervöst också förstår jag.
    Lycka till, verkligen! Jag håller tummarna för dig.
    Då håller väl oss informerade hoppas jag.
    kramar till dig

• minnna

Hej tjejer! Önskar Er lycka till verkligen!
    Jag vet vad Ni går igenom! Har gjort 8 äd försök blivit gravid två gånger och fått två missfall......så jag vet

• minnna

All lycka till ! Ge inte upp! Kram

• Anna73

Blidde inget denna gång:(
    Nu får vi vänta till våren 2010:(

Ledsen

• Jenny72

ÅH NEJ!!! Så trist!!!!
    Vill ju peppa peppa dig!
    Blev det inga ägg till frysen då eller du måste vänta på ny donator? Ursäkta att jag frågar så mycket men det känns som om ifall någon gör donation på samma plats som man själv står i kö känns det så nära och man blir lätt lite frågvis. Man vill ju veta hur det funkar. Förstår att det är oerhört tungt just nu! Det är ju alltid så fruktansvärt långa väntetidet i denna process så man blir galen!
    Stor stor kram till dig och din kära.

• Anna73

Nä vi får vänta på en ny donator:(
    Kanske hon vill donera igen snart.....

Svar på tråden Äggdonation i Malmö forts