• Anonym (frågande)

Komma två gånger som kille?

Jag har träffat en kille sen några månader tillbaka. Vi har underbart sex och jag kommer alltid flera gånger varje gång då han kan fortsätta efter utlösning. Igår när vi hade sex började han fnittra och utbrast "herregud, det här har jag inte varit med om förut!"
    Han kom två gånger väldigt tätt inpå. Är det ens möjligt? Hur vanligt är det egentligen? Jag har aldrig varit med om det!

• Svar på tråden Komma två gånger som kille?
  • norrauppland

Exet kunde suga av mig flera gånger direkt efter varandra, men hon var gudomlig på att suga ;) 

• Anonym (50 år)

Även om förmågan har reducerats något med åldern, så kommer jag lätt 5 ggr på en dag. Det händer ofta. Visserligen lättare om jag runkar, men det är beroende av hur aktiv kvinnan är. Ofta en kombination av att vi har sex 2-3 ggr och jag runkar 2-3 ggr. Ofta onanerar vi tillsammans när vi har kåta perioder. 
    Har hänt att jag kommit 12 ggr på en dag. Det var en dag och kväll på hotel i Frankrike, och vi hade ett sexmarathon. Sista orgasmen var när jag knullade henne i rumpan. Det är klart att det inte var någon kaskad, och det blir fel att kalla det ett sprut. :) 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (sexy)

Jag kommer i håg när jag och tjej hade sex vi passade på när vi var ensamma hemma i mina föräldrars hus en snabbis på köksbordet med avbrutet och sprut på magen.
    Men till bådas förvåning så slaknade inte mitt stånd jag tog snabbt fram en kondom och vi fortsatte till bådas förtjusning 

• Anonym (M)

Det är inte ovanligt att komma två gånger.  Mer ovanligt att en kille vid sex fnittrar som en skolflicka, skulle jag säga :) 

• Anonym (hemlig)

Det var inget ovanligt att mannen kom två eller fler gånger när jag var lite yngre.

Nu när vi är 50 blir min älskare förvånad att han blir hård en andra gång, men han säger att min nätta lilla kropp gör det möjligt. Hans utlösning är massiv så han kommer inte två gånger.

• Anonym (46-åring)

Kan fortfarande komma två gånger på rad ibland. Strax innan jag blev 40 tog jag mitt rekord och kom fyra gånger på rad. Vi körde oskyddat så jag var tvungen att dra ut den varje gång, hon var rätt kladdig mellan benen efteråt :)

• Anonym (Lösaktig)

En kille jag träffat några ggr kommer minst tre ggr per träff, ibland så mycket som fem ggr.
    Själv är jag helt off efter första orgasmen.
    Jag gissar att det är relativt ovanligt att kunna ladda om så snabbt som han.

• Anonym (T)
    Anonym (Lösaktig) skrev 2024-08-27 20:26:34 följande:

En kille jag träffat några ggr kommer minst tre ggr per träff, ibland så mycket som fem ggr.
    Själv är jag helt off efter första orgasmen.
    Jag gissar att det är relativt ovanligt att kunna ladda om så snabbt som han.

Tänkte precis säga att har jag bra sex blir det 3 till ännu flera gånger. 

Två på raken, sen en liten paus, sen kan man fortsätta efter det en stund.
  • Anonym (Gubbkuk)
    Anonym skrev 2009-03-23 09:13:02 följande:
    Försök få någon på 50bast göra likadant.
    För mig tvärtom.... att komms flera gånger är något som utvecklas genom åren för mig, nu 50 :)
  • Dmassag
    Jag är 40 år och har inga problem att komma 2ggr utan att den slaknar
  • Bröstlängtan

Att komma 2 gånger är inget ovanligt.  Själv kommer jag oftast bara en, men det har hänt att jag kunnat komma både 4 och 5 gånger under en kärleksakt 😊

Svar på tråden Komma två gånger som kille?