• ollasulrika

GBP privat på Carlanderska?

Hej hej!!!

Är det någon mer som planerat att göra en GBP på Carlanderska privat? Jag va som jag skrivit i en annan tråd på sånt infomöte där i onsdags...mycket intressant!!!
    Jag lämnade min hälsodeklaration direkt till dom (för att veta att den kom fram...istället för att posta, då tar det bara längre tid) Så nu går jag som på nålar å hoppas å väntar på att dom ska ringa mej å säga att det e ok. Det här e ju min sista utväg.

Tänkte på det oxå....VAD skulle det vara som gör att dom kan neka en OP? Glömde ju fråga d...kom på d när ja kom hem.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-06 09:28
    Kan ju tillägga att jag inte har några konstiga sjukdomar som skulle hindra...d enda jag e e juh just TJOCK!!!!

• Svar på tråden GBP privat på Carlanderska?
  • Maddisen80

ollasulrika jag ville göra op där ,men tyvärr var de väldigt dyrt så jag får nog strunta i det.

• ollasulrika

Nä d e sant, det kostar skamligt mycket pengar. Men jag kände att detta va min utväg.
    Jag kommer Opas den 2 april. Började flyta igår...så nu e man 2 kilo mindre... e nog massa massa vätska som dumpar av först...he he he... tur d...
    Hoppas d löser sig för dig me :)

• Maddisen80

ollasulrika
    jag får ju bara 6000 i månad och lån på 10000 så de går inte. så du ska opereras snart.
    skrev 2009-03-12 06:08:08 följande:

Nä d e sant, det kostar skamligt mycket pengar. Men jag kände att detta va min utväg. Jag kommer Opas den 2 april. Började flyta igår...så nu e man 2 kilo mindre... e nog massa massa vätska som dumpar av först...he he he... tur d... Hoppas d löser sig för dig me :)
  • ollasulrika
    Maddisen80 skrev 2009-03-12 12:03:40 följande:
    ollasulrikajag får ju bara 6000 i månad och lån på 10000 så de går inte. så du ska opereras snart.skrev 2009-03-12 06:08:08 följande:
    Men står du i kö nån annanstans?
    Jag har heller ingen chans att ta lån på egen hand...går på a-kassa. Men min sambo har hjälpt mej med pengarna...å så betalar jag honom varje månad istället.
    Jo..d e snart jag ska opas...tror knappt det e sant juh...
    E bara lite segt med flytet nu innan,annars e d ok... ska inte ge mej...
  • Majakattan

På Sophiahemmet i Stockholm kostar det 115 000 kr om man ska betala det själv. Jag ska opereras där 20/5 men det betalar Landstinget åt mig. Dom är världsledande på området så jag känner mig verkligen trygg i deras händer.

• ollasulrika
    Majakattan skrev 2009-05-07 12:09:40 följande:
    På Sophiahemmet i Stockholm kostar det 115 000 kr om man ska betala det själv. Jag ska opereras där 20/5 men det betalar Landstinget åt mig. Dom är världsledande på området så jag känner mig verkligen trygg i deras händer.
    Oj...det är ju snart! Va skoj. Hur känner du dig? nervös?
    Själv har jag vart opad i 6veckor nu å mår bättre än nånsin. Har sedan flytperioden innan open gått ner ca 15,4 kg (enligt vågen idag) så jag är mer än nöjd!
    Berätta gärna hur det går.
    Kram
  • Josefinm92

Jag har skickat in en hälsodeklaration till carlanderska nu och dom ska höra av sig nästa vecka.. sjuuukt nervös!

Hur går de för dig ollasulrika? :)

Svar på tråden GBP privat på Carlanderska?