Spårlöst i tv4!
Undrar bara ifall det finns någon/några som har/haft planer på att söka till Spårlöst som går på tv4??
Undrar bara ifall det finns någon/några som har/haft planer på att söka till Spårlöst som går på tv4??
mammamys06 skrev 2009-02-26 17:21:19 följande:
mammamys06 skrev 2009-02-26 18:36:10 följande:
mammamys06 skrev 2009-02-26 20:54:33 följande:
jag skulle kunna tänka mig att söka upp mina föräldra och min bror. Men jag behöver inte vara med på tv. Utan bara höra hur man ska gå till väga och vart man ska börja leta. För det har jag ingen aning om och det känns lite svårt när man inte kan språket.
Är det någon som kan några bra sidor eller något annat som man kan läsa och se hur man ska gå till väga?
Nu har jag suttit o. bölat till det senaste programmet.
Tror aldrig att det slutar att vara s å gripande, även om det nog är svårare för den som vuxit upp med sin biologiska familj.
Nagoyam W skrev 2009-03-09 18:58:52 följande:
Jag såg det också, tyckte det var fint program FAKTISKT De var så stora när de kom...och så många syskon....tänk vilken smärta det måste ha varit för storasyster som blev kvar och som miste alla sina syskon....
Är det bara jag som inte klarar av programmet? Min mamma sitter också och tittar på det varje vecka(de två som gått) och jag ryser i hela kroppen när jag såg 5 min av första prog. Tycker de fläker ut sig om en sån privat sak, samtidigt som jag tycker det är bra att de som inte har möjligheten själv eller pengar nog att resa dit får hjälp. Är lite splittrad över hela programiden..