• Staxson

Idag fyller hon 1år!!! =)

Idag är det exakt 1år sedan vår underbara lilla sessa föddes, 1,5mån tidigt. Så det är en dag med mycket minnen i luften att tacklas med. Men i vilket fall som helst var och är det den bästa dagen i mitt liv!

Vi har precis haft kalas och de sista i tjocka släkten har nyss åkt hem. Så nu ska vi bara slappa och njuta av varandra.
    Hoppas alla haft en underbar helg!
    Kram på er.

• Svar på tråden Idag fyller hon 1år!!! =)
  • MammatillVidar

Härligt! Längtar efter att vår lilla son Vidar fyller 1 år! Men tänk vad fort det gått. Han kom två månader för tidigt till oss. Men är en pigg och busig kille som är på gång att börja krypa snart (9 månader).
    Ha en fortsatt trevlig kväll!

• mucklan

Grattis till Er lilla tjej idag!

Tiden går verkligen fort. Förstår precis hur du känner. Jag känner fortfarande alla de där känslorna och tror att det kommer att bli ännu mer påtagligt snart, när min lilla tjej fyller ett (hon är 10mån nu).

Kan fortfarande bli gråtfärdig när jag tänker tillbaka på den tiden eller tittar på korten, även fast allting gick så bra för oss. Jag tror inte andra i min omgivning förstår det, att det fortfarande faktiskt känns.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram

• Mika2

Jag fattade nog inte riktigt vad som hänt förrän stora killen fyllde 1 år (han är 3,5 nu). Vi bestämde oss för att fira hans födelsedag två gånger. En gång på dagen då han föddes och en gång då han skulle fötts. Det kändes betydligt bättre efter det. Som om vi fick ett avslut på något vis.

• Therese33

Grattis på 1-årsdagen!!

Svar på tråden Idag fyller hon 1år!!! =)