• Carpe diem1981

Lista dom fulaste respektive vackraste/snyggaste kändisar ni vet!

Sitter på jobbet och för tillfället är här lugnt, så jag tänkte göra en listfrågning kring vilka kändisar ni anser vara vackrast/mest attraktiva/fulast/minst attraktiva i era ögon och VARFÖR/anledningen till att ni tycker som ni gör*i brist på annat* Män/kvinnor spelar ingen roll!

Här kommer mina.

Vackrast:

Charliz Theron, Pga hennes klassiskt vackra drag
    Angelina Jolie, Samma här
    Brad Pitt, finns det någon som är mer manlig?
    Winona Ryder, Pga hennes klassiskt vackra drag och näpna ansikte.
    Jessika Alba, är sexig och vilka ögon
    Ashley Judd, naturligt fin
    Olivier Martines,sjukt sexig, hade lätt satt mig gränsle över honom any time any day*asg*
    Andy Garcia, Manlig

och många fler

Minst attraktiva:

Christina Aguilera, är bara ful i mina ögon
    Sarah Jessika Parker, är ännu fulare i mina ögon
    Matt Damom, för grova drag, stort huvud
    Rowan Atkinsson? Felstavat mkt möjligt annars känd som mr: Bean, ser mest komisk ut och ser inget attraktivt hos honom alls.
    Jennifer Aniston, för maskulin
    Amy Winehouse, för trashig
    Eminem, samma där,

• Svar på tråden Lista dom fulaste respektive vackraste/snyggaste kändisar ni vet!
  • Carpe diem1981
    Titti skrev 2009-03-02 20:29:12 följande:
    Vad roligt att folk har så olika smak.Mina favvisar är:Jhonny DeppCatherine Zeta JonesCharlize TheronHeidi KlumDarren HaseHeath LedgerSen finns ju dom som inte kanske är så vackra men har nåt visst somDrew BarrymoreAdrian Brody Nicolas CageSara Jessica ParkerDäremot Viktoria Backham och Jessica Alba vet jag inte vad folk ser hos
    åhhh Jessika Alba som är såååå vacker*skrattar* tänk så olika man tycker..är så roligt
  • Fru KM

Min lista

Vackra
    Sarah Jessica Parker
    Josh Hartnett
    Kim Raver
    Diane Lane
    Sean Penn
    Ashley Judd
    Charlize Theron
    Natalie Portman
    Nicolas Cage
    Blake Lively
    Jennifer Aniston
    Jake Gyllenhaal
    Andy Garcia
    och måååånga måååånga fler

Mindre Vackra
    Angelina Jolie
    Antonio Banderas
    Linda Rosing
    Amy Winehouse
    Brad Pitt
    Paris Hilton
    Britney Spears
    Cameron Diaz
    och många fler

• AstraTrillian

Vackra (litet urval såklart):

Cate Blanchett
    Helene Cristiansen, så galet snygg
    Iben Hjejle
    Jennifer Aniston (hur kan man tycka hon är maskulin )
    Sarah Jessica Parker (cool med utstrålning)
    Jonny Depp
    Brad Pitt
    Scarlett Johansson
    Paul Newman som ung
    Jeffrey Dean Morgan (dräggel, dräggel)

Inte attraktiva:

Catherine Zeta Jones
    Pierce Brosnan
    Leonardo di Caprio
    Vikkan Beckham
    Paris Hilton
    Jennifer Love Hewitt
    Carmen Electra
    David Beckham

• Carpe diem1981
    Fridapida skrev 2009-03-04 12:21:52 följande:
    Vaaaa? Jag tycker hon är som bomull för ögonen... haha!
    *skrattar* ja tänk så olika man tycker och så olika smak man har inte bara när det gäller utseende utan när det gäller allt här i livet Bomull i dina ögon, fyrkantig widescreen-tv i mina ögon*asg*
  • Carpe diem1981
    AstraTrillian skrev 2009-03-04 13:40:43 följande:
    Vackra (litet urval såklart):Cate BlanchettHelene Cristiansen, så galet snyggIben HjejleJennifer Aniston (hur kan man tycka hon är maskulin )Sarah Jessica Parker (cool med utstrålning)Jonny DeppBrad PittScarlett JohanssonPaul Newman som ungJeffrey Dean Morgan (dräggel, dräggel)Inte attraktiva:Catherine Zeta JonesPierce BrosnanLeonardo di CaprioVikkan BeckhamParis HiltonJennifer Love HewittCarmen ElectraDavid Beckham
    För att hon ser ut som en transvestit i mina ögon, hahaha,
  • Hedi

Jennifer Aniston, hon har snygg kropp och fint har! men kan halla med om att hon kanske inte har världens vackraste ansikte. Skulle snarare kalla henne söt än snygg.

• AstraTrillian

Jag tycker det är svårt, eller faktiskt omöjligt att hålla isär skönhet och utstrålning på skådisar. Tex så tycker jag Cathrine Zeta Jones är totalt intetsägande och oattraktiv även fast jag på bild kan se att hon egentligen har vackra drag.

• Carpe diem1981
    Hedi skrev 2009-03-05 10:09:57 följande:
    Jennifer Aniston, hon har snygg kropp och fint har! men kan halla med om att hon kanske inte har världens vackraste ansikte. Skulle snarare kalla henne söt än snygg.
    jag skulle vilja kalla henne charmig men långt ifrån söt eller snygg/vacker....hon ser i mina ögon ut som en enda stor transvestit*skrattar* tänk så olika smak man har...rätt skoj faktiskt...
  • emsiis

give me : megan fox!
    no thanks: amy winehouse

give me:jason statham
    no thanks: antonio banderas

• Carpe diem1981
    emsiis skrev 2009-03-12 16:52:40 följande:
    give me : megan fox!no thanks: amy winehousegive me:jason stathamno thanks: antonio banderas
    Åhhh Antonio banderas som är såååå sexig*hahaha*
  • olikasmak

Förstår faktiskt inte varför några här är så anti mot Amy Wienhouse, och Sarah Jessica Parker? Tycker båda ser bra ut men visst Amy såg ut att må dåligt på vissa bilder, men när man såg henne live sjunga tycker jag hon var vacker, otroligt fina ögon, och Jessica Parker har en het utstrålning..

Svar på tråden Lista dom fulaste respektive vackraste/snyggaste kändisar ni vet!