• Laggen

Mammalediga i Västerås??

Hej! Mitt namn är Maria o jag är nyinflyttad i Västerås sedan ca 2 veckor tillbaka. Medan min sambo jobbar är jag för närvarande hemma med vår son Ian, 4 månader gammal. Eftersom vi är helt nya i stan känner jag inga andra o undrar därför om det finns fler mammalediga i Västerås som ev är intresserade av o ses o hitta på nåt?? :)

Hälsn. Maria (30 år)

• Svar på tråden Mammalediga i Västerås??
  • emmizenma

Jag bor en bit utanför(på landet) men åker rätt ofta in till Västerås för att "fördriva tiden" lite på dagarna.
    Har en son på 10 månader och mamma ledig tills i höst

• Laggen

Vad trevligt! Vad heter din lille son? Var bor ni? Jag känner till omgivningarna väldigt dåligt men min sambo jobbar som mäklare så han vet var det mesta ligger! :) Vet du om det finns nån bra öppen förskola? Brukar du gå till nån?

• emmizenma

Anton heter vår lilla kille.
    Vi bor i Surahammar(ca 2 mil från V-ås) men både jag och sambon jobbar i V-ås och jag har delar av min familj boende där.

Jag har gått till Skallbergets öppnaförskola ett par gånger och där har det vart bra. Annars brukar jag mest gå till Öppna förskolan här där vi bor.

Vart i V-ås bor ni?

• Laggen

Fick tips om Skallbergets öppna förskola från bvc också, kanske ska leta mig dit nån dag då.... Vi bor ganska centralt, Johanneshöjden. Tar mig ca 6-7 min o gå in till centrum, dit har jag lärt mig att hitta iaf! :)

• MickisFlisanNellie

Hej! Jag bor utanför västerås. Är mammaledig åt en tösabit på 11 månader. Kan rekommendera en trevlig tråd här inne.  

www.familjeliv.se/Forum-11-285/m40513109.html  

Där hänger det mammor med barn som är födda under 2008. De flesta bor i västerås och vi brukar fika och så. Välkommen!

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • Laggen

Tusen tack!! Ska kika in på eran tråd! :)

• anne1974

Hej! Var nyfiken och kikade in. Kika tbs om du vill. Är mammaledig med William tom hösten. Trivs väldigt bra med det. Varifrån kommer du? Kram anne

• Fru Höstlöv
    Johanneshöjden 2 har jag bott på ett halvår när vi hade vattenskada i vår lägenhet!
    Nu bor jag på andra sidan centrum tillsammans med min man och vår son Gabriel som är nyss fyllda ett.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nu är vi tre ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Mammalediga i Västerås??