• amygdal

Starta Föräldragrupp i STHLMS-området

Hej mitt namn är Helliz är 22 år och bor i järfälla/sthlm tillsammans med min son Leo 4 ½år

Jag tycker det skulle vara kul att starta en föräldragrupp för unga föräldrar i sthlm med barn i alla åldrar. att träffas meed och utan barn å prata om livet och hitta på kul saker tillsammans.

Är du intresserad skriv här eller Maila mig på [email protected]

• Svar på tråden Starta Föräldragrupp i STHLMS-området
  • MsLili

Heter Lili är 21år bor i Eriksberg (Botkyrka). Har en son som hetter Johannes som är 2 månader. =)

• amygdal

Hej Vad söt din son va :)

• Tessan89

Hej! Jag är 20 år och har en son på 2½ och ska ha min nr två i sommar :) kommer gärna i kontakt med andra mammor och hittar på saker då min sambo jobbar helg :(

• Tessan89

Glömde skriva, bor i Västerhaninge :P

• napoleonissa

Hallå! Jag heter sandra och fyller 20 i juni. Har min lilla Hugo som fuller 2 i april. Vi bor i sollentuna

• mrsuran

jag hänger på om jag inte e för gammal hi-hi! är 24 har en son som är 2 år och vi bor i hässelby snart är det år kan man börja ses ute i parkerna

• amygdal

Hej förlåt att jag inte har svarat på allas mail men jag har lite dataproblem,
    Några förslag på när och vad vi ska göra första?

• MsLili
    amygdal skrev 2009-02-18 01:30:21 följande:
    Hej förlåt att jag inte har svarat på allas mail men jag har lite dataproblem,Några förslag på när och vad vi ska göra första?
    En fika tycker jag är en bra idé =)
  • Tessan89

MsLili skrev 2009-02-18 18:19:46 följande:

En fika tycker jag är en bra idé =)
    tycker jag låter perfekt :P =)
  • Juhanna

Hej en till som vill vara med. Är 20 och har en dotter som blir 2 i maj.

• malinmolin

Hej hej. Jag har en dotter på 3 månader och är själv 18. Vi bo i Högdalen :)

• Tackar för mig

Hej! Vi vill också vara med. Själv är jag 23 år och har en liten kille på 6 mån.

• amygdal

Fika den 26/3 Mötas vid t-centralen??

• Jesssssiicca

Hej hej!

Jag och min dotter hänger också gäran på, jag är själv 24 och min dotter snart 8månader.Vi bor tillsammans med min sambo i Hammarby sjöstad.

Vi kan den 26 iaf=)

/Jessica och Lea

Svar på tråden Starta Föräldragrupp i STHLMS-området