• Mumin

Björn Kjellman i helskägg...???

Sitter och tittar på Minnenas television och Melodifestivalen 1974. Björn Kjellman är gäst för han har ju stenkoll på schlagers. Jag brukar tycka att han är så söt men så dyker han upp i helskägg och ser ut som om en Melodifestivalsdeltagare från 1974.
    Är det hans nya look eller har han skägg pga nån film?

Hi hi, visst finns det värre problem men är det nån som vet orsaken till Söte-Kjellmans murriga look?

• Svar på tråden Björn Kjellman i helskägg...???
  • Jii

Tänkte oxå på det.
    Måste vara inför nån film, för skägget var inte till hans fördel!

• bambigirl

Fast jag såg honom med skägg för säkert ett halvår sedan också, så jag tror inte att det är inför en film! Håller däremot med om att det var mindre snyggt!

• Mumin

Ingen mer som såg festivalen anno 74 ikväll?
    Om vi skiter i Björn Kjellmans skägg, snacka om skillnad mot idag!
    Ja, det ser ut som om melodi nr 5 har vunnit, noll uppståndelse liksom. Kul att se!

Någon som vet hur mycket 1000 kr var 1974? (Det var ju priset till upphovsmännen). Jag menar, vet ni hur mycket det var värt, jämfört med vad folk tjänade och så?

• Mumin

Ok, bambigirl, vi svarade visst nästan samtidigt. Hmm, trist om lille Björn odlat sånt ansiktshår på allvar!

• Fluffi

Han brukar leva sig in i sina roller rätt mycket. En killkompis till mig är butikschef och Björn Kjellman hade kommit in en dag och bett om väldigt manliga kläder. Han var så trött på allt kvinnligt som han uttryckte de. De var i samma veva som han spelade in "Livet är en schlager" där han spelar transa.

• mejram

Björn K var med i Lantz i P3 häromdagen och då diskuterade de hans skägg. Jag har för mig att det var någon teaterpjäs han var med i som var orsak till skägget. Kände inte heller igen honom först i TV.

• Nilis

Om man kollar Ekonomifakta.se så motsvarar 1000 kr endast 5 681 kr Verkar helt otroligt i man öron, dessutom skulle de ju dela på summan......

Svar på tråden Björn Kjellman i helskägg...???