• Anonym (skönt?)

Kille! Gillar du ett finger i rumpan?

Du som är kille (eller du som provat på din kille), var det skönt att få ett finger i baken? Du kille som inte provat, är det helt uteslutet? Jag får känslan när jag är runt där och pillar på min kille att han är intresserad, men jag vågar inte slicka på fingret och stoppa in det. Ni som har provat, pratade ni om det först? Jag är själv sugen på att prova analsex (på mig alltså), men laddar för att prata om det först; han skulle ju aldrig bara stoppa in den där.

Helt enkelt: det verkar som att han kanske vill ha ett finger i sig, men ska jag fråga honom först eller bara prova och se vad som händer? Jag är rädd att han inte vill och att det blir enormt pinsamt, eller att han vill men att det blir fel när man frågar så rakt ut.

• Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?
  • Anonym (Man4.0)

Fick igår en avrunkning tillsammans med en vibrerande stav upp i rumpan, inte långt in men väl så det kändes och jäklar vad jag kom! Hon började att köra staven runt om men då hon hörde hur jag stönade så förde hon in staven en bit på mig samtidigt som hon runkade. Hon såg lite finurlig ut när hon tog fram den u byrålådan så hon hade nog tänkt ut det ett tag. Inte mig emot.

• Anonym (Lasse)

Ja, jag älskar det, min fru gör det ofta på.mig, använder även dildos, orgasmen och sprutat blir mycket bättre med nåt inne i baken, samt att min fru älskar det.

• Anonym (Sanne)
    Anonym (Man4.0) skrev 2022-07-03 07:52:43 följande:

Fick igår en avrunkning tillsammans med en vibrerande stav upp i rumpan, inte långt in men väl så det kändes och jäklar vad jag kom! Hon började att köra staven runt om men då hon hörde hur jag stönade så förde hon in staven en bit på mig samtidigt som hon runkade. Hon såg lite finurlig ut när hon tog fram den u byrålådan så hon hade nog tänkt ut det ett tag. Inte mig emot.

Ja din kvinna hade väl tagit del av överflödet av alla analtrådar (nån med analfixering skriver) här på FL och tänkte "nu ska det för bövelen testas" ha, ha, ha Glad

härligt att ni prövade och fick en skön stund! Glad

Se upp för lösa resårer bara med faeces läckage. 
    undvik genom 
    1. mjukstarta.
    2. använd mjukgörande olja och/eller kräm.
    3. bruka inte våld vid införande av penisattrapp.
    4. pausa om det gör ont.
    5. börja med mindre stavar innan ev grövre.
    6. rådfråga erfarna analsex utövare.
    7. sök medicinmottagning om avföringsläckage blir en fråga.
  • Anonym (Kille30)
    Anonym (Småbarnsförälder) skrev 2022-07-01 16:05:24 följande:

De började med ett finger men nu är de en dildo som åker in. 
    Så jävla skönt.

Samma här! Väldigt skönt! 
  • Anonym (Man4.0)

Väntar egentligen på att det kommer en dildo eller strapon snart. Inte mig emot kan jag säga!

• Spiggihaven

Jag är kille och jag älskar det. finger Eller fingrar, eller dildo - vilket som är skönt beror lite på humör och dagsform. Det är den bästa känslan i världen att komma med någons finger/fingrar i mig - speciellt om denna person också gör det för att hon tänder på det! 

Var tid har sin strid
  • Real Time

Absolut inte dildo som vissa skriver men att en kvinna masserar ens g-punkt är ju magiskt. Viktigt att jag själv känner mig jävligt fräsch både runt och i. Ska inte vara risk för något otrevligt. Men väl där är det ju himmelriket. Tunga är ännu bättre. Doggy. /Time

• Anonym (Ja men nej)

Ja det är skönt och det ger en helt annan dimension till sexet och njutningen. 

Men, tyvärr så sitter killens g-punkt där den gör och på grund av det så blir hela grejen med analen så jobbigt både mentalt och praktiskt så jag undviker det. Hade varit lättare om killens g-punkt vore någon annanstans än just där. 

• Anonym (Man4.0)

Sedan ska jag erkänna att jag skäms lite av att njuta när hon är runt och i min rumpa och stimulerar. Det känns inte som det är helt socialt acceptabelt och vissa associerar anal stimulans till homosexualitet när det kommer till oss män och vår anal. 

• Anonym (Man1n)

Gärna, hade varit hur skönt som helst. Brukar använda dildo när jag runkar, det blir intensivare utlösning

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Cool) skrev 2024-12-27 14:58:58 följande:

Älskar att först bli slicka i röven sen när hon börjar runka mej låter hon ett finger börja komma in i mej så skönt min ku sprutar direkt . Samma när hon vill få sin fitta slickad ska jag smeka hennes rövhål samtidig jag slickar klittan . Sen brukar hon trycka sin anal mot det tills hon är helt inne . Hon kommer direkt och fittan bara sprutar . älskar det min kuk sprängs av kåthet .hon ville bli knullad i rumpan för nån vecka sen första gången samtidigt så pullade hon klittan tog max 2 min sen sprutade hon när allt tre gånger . Hon måste få den värsta fontänen jag bara körde in mitt huvud och slickade allt som gick 

Pulla en klitta?
Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?