• mamma Hanna

adopterade från sri lanka/indien mm som fått egna barn nu

är adopterad från sri lanka, kom hit 81.
    har nu fått barn och det andra på väg.

skulle vara skönt att prata med andra adopterade hur ni ser på att få barn, eftersom ja själv har byggt upp en rädsla för att mina barn kommer att få det svårt pga hudfärgen, men tanke på samhällets hårda klimat.

skulle även vara kul att ventlilera andra saker som hur det kändes att få ett barn som ser ut som en själv. att ha någon man se sig själv i...

• Svar på tråden adopterade från sri lanka/indien mm som fått egna barn nu
  • Alfy85

Hej! Är själv adopterad från indien. Är inte riktigt i samma sits, min son är mycket ljusare än mig själv så de första tankarna va nog mer att folk skulle undra om han verkligen va min:)

• StrawberryDaquiri

Hej!
    Jag är adpoterad från SriLanka, kom hit 87. Har jätte mycket tankar kring att få barn pga min adoption, skönt att man inte är ensam om det :)

• MirjaochJolinesMamma

här har ni en till
    Inboxa mig gärna

• mamma Hanna

hej igen

visst är det skönt att prata med någon som känner samma.
    en oro kring något som man går och grämer sig på.

min kille fattar inte mina tankar kring att vara adopterad och att man har andra funderingar kring sitt barn
    Att skaffa barn är att få en som liknar en själv vilket gör det extra speciellt att få barn
    har jä rätt
    hur tycker ni?

• 82bumbi

Hej!
    jag är adopterad från indien och kom hit 82. Jag har en son på 2,5 år och funderar kring samma saker som du... skönt att det finns fler

• Multignutten

Adopterad från Sri Lanka, kom hit -79. Fick en son i april 07 och han är mycket ljusare än jag och mest lik sin far :) Förutom ögonfärg och hårfärg så har han ärvt pappas drag rakt över. Visserligen var han lik mig när han var 3 mån, så som jag såg ut när jag var 3 mån...

Svar på tråden adopterade från sri lanka/indien mm som fått egna barn nu