• Svar på tråden Målade en tavla i förra veckan... Efter 11 år, finns känslorna fortfarande kvar.
  • lilja26

vad fin, jag tycker väldigt mycket om denna tavla. Hade lätt kunna ha den hemma på väggen. Du är väldigt duktig på att måla.

• Proletariatet

Vilken vacker. Så stark! Underbara färger och i huvudet så plingar saturationsmätaren vars mätare han har på foten

• 20110426
    lilja26 skrev 2009-02-06 22:41:23 följande:
    vad fin, jag tycker väldigt mycket om denna tavla. Hade lätt kunna ha den hemma på väggen. Du är väldigt duktig på att måla.
    Tack så mycket. Kände när jag målade att det fanns mååånga känslor kvar från tiden på neo, även fast Pontus inte föddes jättetidigt (v.32+5) så var det en jobbig tid. Och detta fastän det är 11 år sedan...
    Var med människor som GER energi, inte TAR energi annars får du soppatorsk i själen.
  • 20110426
    Botebotrollen skrev 2009-02-06 22:44:17 följande:
    Vilken vacker. Så stark! Underbara färger och i huvudet så plingar saturationsmätaren vars mätare han har på foten
    Tack, ja det är en egen värld man upplevt :)
    Var med människor som GER energi, inte TAR energi annars får du soppatorsk i själen.
Svar på tråden Målade en tavla i förra veckan... Efter 11 år, finns känslorna fortfarande kvar.