• Little Ms Chatterbox

Boende i UK. -Finns figurerna i "The night garden" (barnprogram för små) att köpa som gosedjur?

Ganska nytt program från BBC
    http://www.inthenightgarden.co.uk/en/default.asp

Dottern, 2½ år är helsåld på det programmet, hon sitter som klistrad. Än finns det inte att köpa på DVD på svenska så vi spelar in det men hade varit roligt att kunna ge henne en figur, hon älskar Upsy Daisy

Nu är det en ny Omega-3 tråd! www.familjeliv.se/Forum-5-95/m39439172.html
  • Svar på tråden Boende i UK. -Finns figurerna i "The night garden" (barnprogram för små) att köpa som gosedjur?
  • YokohamaNr2

Karinski skrev 2009-01-28 21:15:04 följande:

Ja, de finns till forbannelse
    Den var bra min son har äntligen tröttnat på programmet men sover fortfarande med makka pakka...
  • Little Ms Chatterbox

Hur många avsnitt finns det igentligen av TV-programmet? Tycker det är nästan lika varje dag men lite skillnad.
    På vår Boxer till TV går det att spela in alla avsnitt av ett program om det är en serie men när vi trycker för att spela i det här programmet frågar inte Boxern om alla program ska spelas in. Om jag tycker att det är samma hela tiden men det inte är det vet jag ju inte när jag ska sluta spela in! Barnkanalen sänder nog det runt, runt, runt....

• Cotton Candy

Åh har faktisk letat efter en DVD med det programmet. Min 2 1/2 äring tycker jätte mycket om det. Ska faktisk kolla lite på amazon....

• Cotton Candy

Fast så dum jag är... då pratar dom ju givitvis engelska om jag beställer därifrån. Får väl förtsätta leta här hemma...

• Little Ms Chatterbox
    Cotton Candy skrev 2009-02-02 21:37:22 följande:
    Fast så dum jag är... då pratar dom ju givitvis engelska om jag beställer därifrån. Får väl förtsätta leta här hemma...
    Sambon kollade förra veckan och hittade inget. Men det borde ju komma någon gång tycker jag. Hojta om du hittar!
  • YokohamaNr2

Zander O Cayenne skrev 2009-02-02 21:31:54 följande:

Hur många avsnitt finns det igentligen av TV-programmet? Tycker det är nästan lika varje dag men lite skillnad. På vår Boxer till TV går det att spela in alla avsnitt av ett program om det är en serie men när vi trycker för att spela i det här programmet frågar inte Boxern om alla program ska spelas in. Om jag tycker att det är samma hela tiden men det inte är det vet jag ju inte när jag ska sluta spela in! Barnkanalen sänder nog det runt, runt, runt....
    Jag tror att de sa att första serien hade typ 80 avsnitt men jag håller med om att de bara går runt och runt, jag spyr på Ombliboosarnas musik 'sessions' men tandborstmusiken brukar jag nynna till min son och det har blivit poppis
  • Little Ms Chatterbox

Måste ha kommit in nyligen, de gick bara att boka. Releasedatum 2009-04-01

Såhär stod det på en av dom:
    Du får en magisk och fantasifull resa med avsnitten:
    - Makka Pakka tvättar allas ansikten
    - Tomblibooernas vinklek
    - Den vackraste blomman

...en magisk och fantasifull resa... -Jo, jag tackar jag:-/ Hela 3 avsnitt. Av 80!!!
    Urk!

Svar på tråden Boende i UK. -Finns figurerna i "The night garden" (barnprogram för små) att köpa som gosedjur?