• Brio

    Någon som framkallat från Ifolor?

    Såg att Ifolor erbjuder 100 bilder gratis vid registrering, det enda man betalar är frakten/porto. Nu undrar jag om någon har någonting att säga om Ifolor? Blir det bra bilder? Min syster köpte en fotobok där och den såg fin ut.

    Har beställt från extrafilm, fuji, snapfish och photobox förut och varit lika nöjd med alla dessa!

  • Svar på tråden Någon som framkallat från Ifolor?
  • Zemcia

    fuji hade också en 100 bilder gratis kampanj! men jagska nog testa ifolor om de har en sån. har fått tummen loss och framkallar för allt jag är värd.

  • Meria

    Yup, beställer alltid julkorten därifrån. Varit nöjd hittills.


    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • Zemcia

    vem mer har såna kampanjer? ska framkalla absurt många bilder. Vi snackar uppemot 500 stycken.

  • inze

    Om du menar länk till Ifolor så är den:
    http://www.ifolor.se/100gratis.html

    Jag har beställt där någon gång och tyckte att bilderna var OK men för det priset (39:95 i porto) kan man nog testa och se själv vad man tycker. När det gäller Fujidirekt finns det ju åsikter från hela skalan.

  • Brio

    Tack för era svar, ska beställa så fort jag bestämt mig för vilka bilder jag vill framkalla

  • Fru annmi

    Personligen tycker jag det blir "taskig färg" från Ifolor,har haft de i flera år,men...Inte nu mer!
    Tänkte testa Extra eller Fujji nu...

  • Selma09

    Jag beställer alltid från Önskefoto. Har alltid varit nöjd hittills.

  • ProfPRis

    Vi har köpt fotoböcker från ifolor i över tio år och är lika nöjda varje år, utom i år. I år är vi alldeles extra nöjda!! Min sambo råkade beställa böckerna två gånger (hmm) Men eftersom hon kom på det samma dag och skickade ett mail och bad dem annullera det andra köpet, så gjorde de också så. Trots att beställning egentligen är bindande. Så vad har vi? Lättanvänd app. Bra böcker. Snabb leverans. Bra priser. Utmärkt kundservice. 

Svar på tråden Någon som framkallat från Ifolor?