• denfina1

Umgås ni mycket med andra barn och kan ni säga att eran bebis har många kompisar?

Umgås ni mycket med andra bebisar och kan ni säga att eran bebis har många kompisar?

Tyvärr har jag ingen kontakt med andra mammor då det inte klickade i mammagruppen så det blir öppna förskolan och dit kommer olika barn olika dagar så det är ju långt ifrån så att min lilla halvårs gamla bflicka lär känna ett annat barn..

Har lite ångest för att hon bara träffar kleti och pleti om ni förstår vad jag menar..

• Svar på tråden Umgås ni mycket med andra barn och kan ni säga att eran bebis har många kompisar?
  • agua

Vi umgås mkt med andra barn och vuxna ända sen han föddes och jag tycker att de märks nu när sonen inskolas. Han är inte alls blyg mot okända utan leker snällt och går gärna med fröken till ett annat rum utan att ens titta om jag följer med.

Min son har väl en bästis som han umgås mkt med. De är 2 veckor mellan dem och de har precis börjat på samma avdelning på dagis

• Queen70

En halvåring är inte så bra på att leka med andra barn ändå, så ta det du lungt. Det är mest dig bebben behöver nu. Är ju i full färd med att upptäcka sig själv fortfarande.

• bara lilla jag

nej jag är i samma sits, jag klickade inte alls med mammagruppen och har inte varit så mkt för att umgås med andra mammor bara för att.. i har varit på öppna förskolan några ggr och det har funkat jättebra.: Jag tycker inte att du ska oroa dig och ha dåligt samvete.. Min son är inte heller blyg och har aldrig varit och han går jättebra ihop med barn och då har jag aldrig sprungit på mammafikor och träffar och öppna förskolor och grejer..

Svar på tråden Umgås ni mycket med andra barn och kan ni säga att eran bebis har många kompisar?