Sleepy och mytrouble: är lite uppskruvad ef alla turer men uppskattar er välmening
Har precis kommit tillbaks fr IVI nu och känner att de var väldigt bra på alla de vis. Kändes helt rätt och så hoppfullt tills läkaren genomförde gynundersökningen och inte tyckte det såg bra ut... Blev helt iskall när han sa att min livmoder är tvådelad och att det fortfarande ser ut som om jag har ett septum som skulle kunna 1) försvåra graviditet även vid ÄD 2) öka risken för missfall. Kan säga att det bara svartnade för ögonen. Har redan gjort en hysteroskopi för just septum för ca 1,5 år sedan innan jag började med IVF. Har sedan genomgått 5 IVF på både Fertilitetscentrum, Karolinska och CvL- hur är det möjligt att det kan ha missat detta?? Eller är det den spanska läkaren som inte sett rätt? Hans rekommendation är att för säkerhets skull göra ett nytt hysteroskopi hemmavid och sedan återkomma till dem. Så nu måste jag ta nya tag med detta och försöka få en tid som inte ligger alltför långt bort- suck jag är så trött så trött på detta att det inte kan få kännas lite positivt någongång. Usch, detta blev ett långt deppinlägg såhär på fredagkvällen... kram till er andra iaf och hoppas ni har lite positivitet i era behandlingar just nu