Nya vänner sökes (Uppland)
Hej på er!
Räknade igår på hur länge jag varit hemma pga av graviditet eller föräldraledig och insåg att det börjar närma sig 3 år!! Och nu längtar jag ut....
Jag har 3 underbara barn: 9 månader, 2 år och 12 år och jag älskar dem oändligt. Men att prata med en 2-åring den méstadelen av dagen ger inte så mycket som jag skulle önska
Dagarna spenderas mestadels utomhus på diverse små utflykter och promenader i naturen, men jag saknar någon att prata och diskutera med. Har tyvärr tappat kontakten med många av mina gamla vänner i och med att jag bildade familj.
Jag letar med ljus och lykta efter nya bekantskaper att fördriva en del av dagarna med.
Prata bort en stund på msn, ta en fika eller barnvagnspromenad, shopping, en tur till pulkabacken, utbyta tankar och funderingar kring föräldraskapet, barnen, relationer och livet i allmänhet. Jag söker helt enkelt nya vänner som är i samma fas av livet som jag just nu.
För visst måste det väl finnas fler som jag som börjar känna sig lite instängda efter nåt års föräldraledighet?