hej igen, det finns spar lite varstans där
det finns 2 LITE större mat affärer (kanske spar) i shoppingen i puerto rico.
sen kan det ofta va billigare i shoppingen europa (ligger högst upp mellan gamla poerto rico å amadores)
när vi kom nu till flygplatsen så fick vi tom reklam med rabatt till sparköpen, å där var alla spar uppmärkta.. så kika efter sån reklam. några delade ut sånna å palmitos park reklam.
Du får naturligtvis inte missa marknaden i argunegin på tisdag förmiddagen. å så måste ni till poerto mogan (väldigt annorlunda mot övriga gc, vackert)
billig å supergod mat kan jag reka i puerto rico shoppingen, direkt när man skall in i shoppingen från mcdonnalds hållet förbi karusellerna, nere vid vägen brevid taxi stoppet. (du ser direkt vad jag menar när du är där, finns bara ett taxi stopp å ett mcdonnalds)
lika så inne på shoppingen nere (de flesta matställena är på andra våningen)på vänster sida från stranden uppåt sett. (namnet kan vara san miguel, som ölen heter, men ej säker)
mitt emot finns en restaurang med enormt stora vinglas uppdukat, ser fint ut, men har urkass mat!!!
gillar ni pasta så finns det (funnits iallfall, han inte dit denna resa) en super härlig pasta speciel (pasta i alla variationer, å pizza) ställe i playa de cura (nästa by från amadores) i shoppingen andra våningen brevid spelhallen, logo-kycklingar som kommer ur skalet på fönstrena/servitrisernas kläder mm (går heller inte att missa då det finns bara en spelhall, å max 5 matställen där i de lilla shoppingen!
i amadores är det byggt en hel del sista tiden så jag vet inte riktigt vad som kan finns där, har inte funnits nått egentligen.. mer än usla matställen på stranden å några små krimskranms affärer på stranden..