Föräldralediga i Malmö?
Någon som är fikasugen, vill gå på promenad med barnvagnen? Jag har en 6 veckors gammal bebis och vill gärna träffa andra mammor som är hemma med sitt barn.
Någon som är fikasugen, vill gå på promenad med barnvagnen? Jag har en 6 veckors gammal bebis och vill gärna träffa andra mammor som är hemma med sitt barn.
Ingen? Jag är faktiskt en rätt trevlig person med en söt liten bebis.
Bor inte i Malmö men i Tygelsjö. Har två döttrar, en född okt 06 och en född april 08.
Hihi jag bor i malmö men jag har 4 barn....
Hej tjejer!
Roligt att ni har skrivit! Jag har två äldre flickor, 18 och 9 år gamla. Min minsta är en liten kille som är född 11/08. Själv har jag hunnit bli 39 år gammal..hmm
gagge: brukar du åka till Malmö?
Lillasyster: Hur gamla är dina barn?
Jag går hemma varje dag med min dotter som är född i september. Går gärna och fikar och vill lära känna andra mammor.
Mina barn blir 9,7,4 och 2 år,till sommaren.
Tre pojkar och minstingen en flicka.
jag går också gärna och fikar,vill också lära känna andra mammor.
Vi hörs.
Snart ska jag gå hemma...Har bf 2.2, med nr.3.
Vår dotter är född den 18/8, vi bor i malmö, har en 3.5åring oxå. Vilken stadsdel bor du i??
min son är också drygt 3 år. (16. 1 är förresten sista dagen som upptagen student)
Vi bor i södra innerstan, och tycker om långpromenader och lekplatser.
Roligt att många har skrivit. Jag bor på Kirseberg men åker gärna till stan. Är det någon som har provat på mammabio eller vad den nu heter...
Nu är det bara veckan som kommer kvar, ska bara in till skolan för handledning (gör en hemsida med ett 15 p arbete), sen är det kursavslut på fredag, då ska allt vara klart till att lämnas in/publiceras, sen är jag klar!!
Testade aldrig babybion, hittade inte någon film jag ville titta på..
jag är mammaledig med en dotter på snart 10 mån
Hur går det med er? Här väntar vi bara.....
Hej,
Jeg er föräldraledig og bor i Malmø. Jeg har en lille datter på snart 10 uger. Jeg er selv 31 år og dansker. Jeg skriver ikke svensk, men taler svensk. Min mand er svensker.
Jeg er tager gerne en fika en dag, hvis du har lyst.
Louise
Nu är jag 3barnsmamma! Hon kom ut på sitt BF, och jag är riktigt promenadsugen nu...(Inte just NU, men endå...)
Jag är föräldraledig, inte så långt från Malmö, men jag är även hemma med min lilla 06a
Jag bor med i malmö. Hänger gärna med ut o fikar. Har två tjejer, -05 och -07. Är gravid med bf i april. Ska vi inte boka in någon dag?
Vill gärna med ut! Hon är lite förkyld nu, så jag väntar lite med att sitta inomhus på ett fik...Men promenera vill jag gärna.