• trollmor86

Någon som nyligen blivit mamma och vill ses i Norrköping

Hej!
    Jag är 22 år och fick min älskade so den 6/12-08 och vi bor i Norrköping, så nu undrar jag om det finns några mammor som bor här som skulle vilja ses och fika eller göra ngt med barnen? det spelar ingen roll hur gammal ditt barn är... bara roligt med nya kontakter.
    Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon som nyligen blivit mamma och vill ses i Norrköping
  • FamiljenPeura

hej hej...
    här har du en färsking i stan... 23 år.- och barn, mammaledig med min yngsta! Vill gärna träffa andra mammor i stan

• Lunas

Hej! Här har du mig...Anna 27år, bor o Klocket, har en dotter på 5 månader. Skulle gärna vilja träffa mammor i Norrköping med barn i ungefär samma ålder. Kraaam

• FamiljenPeura

Lunas skrev 2009-01-06 00:02:13 följande:

Hej! Här har du mig...Anna 27år, bor o Klocket, har en dotter på 5 månader. Skulle gärna vilja träffa mammor i Norrköping med barn i ungefär samma ålder. Kraaam
    Åhhh trivs ni bra i klocket? Vi håller på att kolla på radhus där tycker själv att det verkar mysigt men har ju blitt varnade om att de e stökigt där...

Min yngsta är 9 månader
  • Lunas

FamiljenPeura skrev 2009-01-06 18:46:38 följande:

Lunas skrev 2009-01-06 00:02:13 följande:
    Åhhh trivs ni bra i klocket? Vi håller på att kolla på radhus där tycker själv att det verkar mysigt men har ju blitt varnade om att de e stökigt där... Min yngsta är 9 månader
    Nja...vi trivs väl sådär... eller vi trivs eg bra, inga stökiga grannar och mest barnfamiljer och så på vår gata, men vi vill ändå flytta till ett bättre område när Lilly börjar på dagis. Vi letar bostadsrätt i Rambodal just nu...vill helst flytta dit innan hösten. Vart bor ni nu?
  • FamiljenPeura

Ahhh ok, ja vi bor mitt i stan i en trasig lägenhet som Din Bostad inte gör i ordning! Så vi sa upp den . Så nu har vi till april på oss att hitta nytt! Har varit o kollat på hyresbostäders små radhus i klocket! Vi tycker det verkar kanon mysigt! ahhh får ju ångest nu

• WochE

Hej hej. Caroline 28 bor i Eneby fick den 29/11 en liten son Wille. Skulle vara jätte kul att ha andra att prata med och hitta på saker med ....

Svar på tråden Någon som nyligen blivit mamma och vill ses i Norrköping