• Anonym (Nyfödd man)

Sprutar plötsligt långt?

Hela mitt snart 30-åriga liv har sprutet vid utlösningen varit snarare ett sipprande. På sin höjd har det sprutat några centimeter. Jag har aldrig brytt mig eller varit ledsen för det. Huvudsaken att det kommer något, liksom.

Men det senaste året har jag börjat så att säga "spruta över axeln" som de sa i tv-serien "Queer". Det varierar såklart, men ganska ofta är det en rejäl salva som riktigt skjuts ut, jag skulle tveklöst verkligen skjuta över om jag riktade uppåt. Sprutar jag framåt ser det nästan overkligt ut, jämfört med förr. Strålen träffar väggen från långt håll.

Nån idé vad det beror på? Varför är jag plötsligt en riktig kanon? :)

• Svar på tråden Sprutar plötsligt långt?
  • Anonym (pange)

Äter du något nytt, ex mer nötter?
    Jag får själv starkare sprut när jag käkar nötter.

• Disela

Spruta över axeln?? Hahah, ursäkta med det var så jäklans kul!

Har dock inte den blekaste aning om vad detta kan bero på. Googla det kanske?

• Nova67

Hm det har snarare fungerat tvärtom för mej oavsett matintag?

Kunde skvätta drygt 1 meter och kanske mer tidigare, numer vet jag ej? då jag inte behöver "hoppa av i farten" sas.. hehe

Kunde lägga "kanonen i lavetten" och skicka salvorna över "liljekullarna"

Helt klart är det mer tryck om jag fått varit upphetsad flera ggr och längre stunder INNAN saluten

• Stars

En gammal pojkvän började äta vitaminer med selen, zink och lite annat och det blev helt klart skillnad i sprutet. Me like :)

• Anonym (Nyfödd man)

Hm, okej en näringsfråga kanske. Men jag har inte börjat äta annorlunda tycker jag.

Det känns som om jag kan råna någon med denna pistol :)

"Akta jag skjuter i ögat!"

• Anonym (aj)
    Anonym (Nyfödd man) skrev 2009-01-04 10:09:03 följande:
    Hm, okej en näringsfråga kanske. Men jag har inte börjat äta annorlunda tycker jag. Det känns som om jag kan råna någon med denna pistol :)"Akta jag skjuter i ögat!"
    Akta ögat, för fy bövlen vad det svider att få hans sats i ögat...det svullnar igen totalt ju...

Men njut du av din nyfunna färdighet...
  • Anonym (kille)

har också ett riktigt långt sprut o är också över 30 år

problemet är när man drar ut för att inte spruta i fittan eller munnen så är det riktigt svårt att veta var det hamnar. för mig är det mer än ett sprut så det brukar va ca 4-5 kladdar som åker riktigt långt sen 2-3 som snarar bara rinner ut på slutet.

• Anonym (Nyfödd man)

Anonym (aj) skrev 2009-01-04 10:12:33 följande:

Akta ögat, för fy bövlen vad det svider att få hans sats i ögat...det svullnar igen totalt ju...

Men njut du av din nyfunna färdighet...
    Då vi alltid använder kondom så märks det aldrig. Det är bara fröken höger som bevittnat ännu. :)
  • Anonym (kille)

kanske det men jag är nöjd med mitt sprut, vill inte ha längre eller mer. snarar mindre mängd, kladdar jö bara en massa. 1/3 av min sats tycker jag skulle va lagom

• Pirrou666

Anonym (kille) skrev 2009-01-04 10:55:29 följande:

kanske det men jag är nöjd med mitt sprut, vill inte ha längre eller mer. snarar mindre mängd, kladdar jö bara en massa. 1/3 av min sats tycker jag skulle va lagom
    håller med speciellt när de blandas i vatten blir som lim fastnar överallt gör de med
  • Anonym (kille)

Pirrou666 skrev 2009-01-05 10:42:54 följande:

Anonym (kille) skrev 2009-01-04 10:55:29 följande:
    håller med speciellt när de blandas i vatten blir som lim fastnar överallt gör de med
    inte om man duschar i kroppstemperatur, då blir det inte som lim.
  • Anonym (sexy)

När jag och min tidigare sambo hade ny träffats var vi på besök hos mina föräldrar och dom hade åkt och handlat passade vi på att ha sex för fullt.
    Mot slutet körde vi missionären för jag skulle komma på hennes mage men när jag glider ur henne sprutar jag världens sats som hamnar på väggen.
    Hon skrattar och säger -Den var det tryck i

• simpleMan
    Anonym (sexy) skrev 2024-08-01 18:42:23 följande:

När jag och min tidigare sambo hade ny träffats var vi på besök hos mina föräldrar och dom hade åkt och handlat passade vi på att ha sex för fullt.
    Mot slutet körde vi missionären för jag skulle komma på hennes mage men när jag glider ur henne sprutar jag världens sats som hamnar på väggen.
    Hon skrattar och säger -Den var det tryck i

Situationen gjorde dig otroligt kåt. Det har nog byggt upp trycket
Svar på tråden Sprutar plötsligt långt?