• Milda

Snälla läs här.....barnvagn stulen

Natten mellan lördag 27/12 - 28/12 så blev min vagn stulen i centrala Göteborg. Det är en brun Urban Jungle 07:a. Endast sittdel. Den hade en Grön (Moss) åkpåse i av märket One Tree Hill och en liten "väska" på handtaget av märket Carry you. Den var avskavd fram på "framgaffeln" och en repa på metallfotstödet. Den har oxå en gulaktig slitning på klädseln på vagnens vänstra sida längst ner mot fotstödet.

Jag antar att dom som stal den vill bli av med den och förmodligen via Blocket, så om ni ser en Urban Jungle som motsvarar denna beskrivning på Blocket el någon annan annonssida så är jag väldigt tacksam om in meddelar mig på lina@kimo.se

Tack!

• Svar på tråden Snälla läs här.....barnvagn stulen
  • HelleBelle

GAHH va tråkigt!!!! så irriterande att "folk" inte kan hålla händerna i styr!

• Smulan 79

Usch va trist!! Läser blocket varje dag! Ska hålla utkik.

• Kidz

Man kan bli så förbannad.
    Att folk stjäler är en sak men när det går så långt att man stjäler från barn då har det gått för långt.

• fabler

ursch vad ledsen jag blir när jag läser sånt här. hoppas hoppas hoppas du får den tillbaka.

elias är världens sötaste!!!
  • fru Ingeborg

vet att vår vagn (emmaljunga) har ett serienummer som även står på kvittot.. kolla det så är det lätt att bevisa sen att det är din vagn...

• Dahleen

hoppas du får tillbaka den! Ska hålla utkik på blocket så länge...

• Zysteryster

Blir sååå arg när jag läser detta, så jag puffar upp tråden lite. Kan tyvärr inte hjälpa dig....

• melle1985

Jag kan ge ett tips man kan göra på sina barnvagnar skriv ert namn nr adress allt på ett ställe där man inte märker det så lätt så är det lättare att få till backa sin vagn om den blir stulen, Exempel om du ser den på stan och inte har skrivit något på det så är det mycket svårt att bevisa att det är din men har du namn och allt så är det inget tvivel, bara ett tips

Svar på tråden Snälla läs här.....barnvagn stulen