• Joockee

Någon mer som är sugen på en till bebis?

Fick min son i januari -07, då va jag just fyllda 18
    Nu är både jag och sambon sugen på att starta syskonverkstad till våren/sommaren.. Men kan inte börj för tidigt då jag helst vill hinna gå klart skolan (Undersköterska)

Någon mer???

• Svar på tråden Någon mer som är sugen på en till bebis?
  • Klumpedumpe

Vi planerar också bebis. Fick våran första gemensamma i februari -08, planerar att baka nästa i april-maj. Var perfekt att vara gravid den tiden som jag var sist. Passar dessutom bra in med jobbet och så behåller man den föräldrapenningen man hade på första gullungen.

• Joockee

Klumpedumpe skrev 2008-12-21 20:12:53 följande:

Vi planerar också bebis. Fick våran första gemensamma i februari -08, planerar att baka nästa i april-maj. Var perfekt att vara gravid den tiden som jag var sist. Passar dessutom bra in med jobbet och så behåller man den föräldrapenningen man hade på första gullungen.
    Jag ska inte ta för givet att man blir gravid på första försöket men min son var beräknad till den 3dje januari :P SÅ vi tänkte vänta liite längre den här gången så det kanske blir ett februari-Mars-April-barn om man har tur då.. Känns superspännande!

Bor ni i hus eller lägenhet?
  • Klumpedumpe

Nej, det är väl det enda som oroar, att det inte ska gå lika snabbt att bli gravid denna gången. Eftersom jag har planerat allt efter det... :) Vi bor i ett litet hus, själva då?

• BeccaStina

oo jag vil em snart igen men tyvärr kommer det få vänta :( fick vår son nu i augusti 08, men nu i dec fick sambon sparken från volvo som så måga andra så först måste någon av oss ha ett jobb.. men lycka till ni andra :D

beccastina.blogg.se - mamma till Theodore 080805
  • Joockee

BeccaStina skrev 2008-12-21 21:03:38 följande:

oo jag vil em snart igen men tyvärr kommer det få vänta :( fick vår son nu i augusti 08, men nu i dec fick sambon sparken från volvo som så måga andra så först måste någon av oss ha ett jobb.. men lycka till ni andra :D
    vi jobba rinte heller just nu.. Då jag fick sonen så gick min sambo gymnasiet fortfarande jag hann ej gå klart själv.. han ha rjobbat men blivit sjukskriven (olycka) å e nu varslad från jobbet.. men han funderar på att börja studera åså kan han ju stämpla fram tills dess men han lär nog vara sjukskriven.. hänger mycke på han också om han orkar starta syskonverkstad i sommar .. men han gör framsteg iaf själv så e ja klart undersköterska snart å de e ju bra att kunna börja jobba efter mammaledigheten Bara jag slipper leva på SOC så är jag nöjd! å de vet jag att vi slipper.
  • Chesses

Jag vill jätte gärna ha en bebis till! Fick våran lilla tjej för 12 dagar sen men ååh vill gärna ha en till lite längre fram

• girlsexy

jag och min kille vill oxå skaffa en pyre till men jag vill helst gå färdigt skolan först. fick våran son april-08 tror inte jag hinner med två stycken om jag gå i skolan

Svar på tråden Någon mer som är sugen på en till bebis?