• shanta

Hejsan på er alla underbara donator.Jag letar efter en mörk donator

Hej på er!Hoppas att ni mår bra.Vilka goda gärningar ni gör här i världen.
    Jag fick veta 3 månaders sen att jag aldrig kommer att ha mer genetiska barn.Mer info kan ni läsa på min sida.
    Min gosse behöver ett syskon och ÄD är min enda räddning.
    Jag är nämligen ute efter en mörk donator i Umeå.Är det nån som känner nån mörk tjej som kan tänka sig att donera lite ägg.
    Min vänte tid är 2-3 år och den biologiska klockan tickar väldigt fort för min del.
    MVH Shanta

• Svar på tråden Hejsan på er alla underbara donator.Jag letar efter en mörk donator
  • we are all unique

Hur gick det för dig?

• isisisis

Hej på dig.
    Tänkte bara säga att du inte behöver oroa dig så mycket över den biologiska klockan när du gör ÄD.
    Jag är 40 och några år,och gör ÄD.
    Men vill man hinna med det i sverige så har de ju lite olika åldersgränser på olika sjukhus förstås.

Men den "biologiska " klockan är inte direkt viktig i ÄD sammanhang.

Betalar du själv finns det flera kliniken som gör behandling till 50!

Och nån enstaka ännu längre.

Så då har du nästan 20 år kvar

Lycka till iaf

• shanta

Tusentack isisisis för komplimangen.Det är nämligen så här att min man är 13år äldre än mig.Det är den enda andledning jag har bråttom.
    Nu står vi iaf i kön.

• isisisis

shanta skrev 2009-01-28 18:03:22 följande:

Tusentack isisisis för komplimangen.Det är nämligen så här att min man är 13år äldre än mig.Det är den enda andledning jag har bråttom. Nu står vi iaf i kön.
    Jaså,på det viset

Vad har de för åldersgräns på män?
  • Annikamarie

Här i Sverige på Ivf har oftast satt 55 år vid gränsen för män.Har tagit reda på den för några år sen.Nu vet jag ej.

Svar på tråden Hejsan på er alla underbara donator.Jag letar efter en mörk donator