• Love 4 ever

Fler med upprepade missfall som vill följas åt?

Tänkte att vi som haft upprepade missfall kunde samlas här. Vore kul att följa varann under resan till en liten knodd.

Jag och min sambo har inga barn sedan tidigare men försöker,vi har försökt ca 4 år med 3 ma emellan mellan vecka 11-13 och nu sist i september. Vi är nu under utredning men det kan ju med ta sin lilla tid.

Fler?

• Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt?
  • Trynträ

Jag håller tummarna att du snart får komma in i alla fall. De kan ju inte vänta hur länge som helst. Ring och tjata emellanåt för är man påstridig brukar det löna sig i sjukvården.

BettanB skrev 2009-02-26 20:57:04 följande:
    Svar på #1119Nej, jag har fått 4 mf (minst) och står nu, äntligen, i kö för mfutredning. Fast de låter oss vänta och vänta och vänta... Har tidigare sökt vanlig utredning, men det får man alltså inte om man under det året haft ett missfall. Sjukt, som sagt.
  • BettanB
    Svar på #1121
    Jupp, sambon ringde senast idag och tjatade. Berättade hur dåligt jag mår, så sköterksna blev stressad. Fast nu måste jag ändå vänta MINST en månad till innan första träffen. Och sen vänta på svar osv osv.

Jaja.. det finns ju de som inte får hjälp alls.
    Nosce Te Ipsum
  • Irma

Bettan: Det är bra att sambon är på också. Så dom fattar! Det går magsjuka runt mig. Är livrädd att bli sjuk så jag missar min tid. ska nog gå dit ändå isåfall. och spy på dom... hehe

• fruganL

Hon mailade för över en månad sen och sa att hon satt på sin mans konto och att det skulle stängas ner, samt att hon skulle höra av sig med sitt nya konto. Ingen som hört något alltså?

Om man bara byter nick Trynträ, så finns alla inlägg kvar bara under det nya namnet. Kontot är avslutat eftersom det inte går att klicka på.

• Bebislängtan82

Efter 3 månader och denna stänger 4 Mars

Är 2009 vårt år
  • vinterkatt
    Svar på #1114
    Tack för hoppet Trynträ! Det behövde jag, fast jag kommer nog vara livrädd ändå...
    Håller tummarna för dig.
Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt?