• Kaffemaja72

mammor i Gävle?!

Finns det någon i Gävle som känner för en fika eller nåt?

• Svar på tråden mammor i Gävle?!
  • KEL08

Hejsan!

Bor inte i Gävle utan i Hedesunda, men det är ju inget hinder att åka till Gävle
    Känner bara att det skulle vara kul att träffa lite andra mammor!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma & Pappa Älskar Dig Editღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Kaffemaja72

Hej!
    Vad kul att få svar! Hedesunda är ju bara ett stenkast bort. Jag såg på din profil att din tös är lite äldre än min Wille. Jag håller fortfarande på med det du nämner; vänja mig vid både det nya livet som förälder och lära känna vår lille kille och alla hans egenheter. Det skulle vara jättekul om du hörde av dig när du planerar att komma till Gävle! Jag försöker att gå in på familjeliv åtminstone varannan dag.

• KEL08
    Kaffemaja72 skrev 2008-12-01 15:13:30 följande:
    Hej!Vad kul att få svar! Hedesunda är ju bara ett stenkast bort. Jag såg på din profil att din tös är lite äldre än min Wille. Jag håller fortfarande på med det du nämner; vänja mig vid både det nya livet som förälder och lära känna vår lille kille och alla hans egenheter. Det skulle vara jättekul om du hörde av dig när du planerar att komma till Gävle! Jag försöker att gå in på familjeliv åtminstone varannan dag.
    Många såna här trådar bara rinner ut i sanden tyvärr! Tisdagar och onsdagar kan jag inte just nu iaf. Bara hojta till!!

Ha de'
  • Kaffemaja72

Det skulle vara lite kul att få till en fika innan jul. Hur fulltecknad är du?

• skidoo

Hej. Jag skulle kunna tänka mej en fika. Men är sällan i stan (mera köpis, ikea). Min grabb är född i maj.

• KEL08
    Kaffemaja72 skrev 2008-12-01 21:05:43 följande:
    Det skulle vara lite kul att få till en fika innan jul. Hur fulltecknad är du?
    Har ganska mycket tid =) Är bara onsdagar jag inte kan nu. Så säg en dag så får vi se Glad
  • KEL08
    skidoo skrev 2008-12-01 21:11:46 följande:
    Hej. Jag skulle kunna tänka mej en fika. Men är sällan i stan (mera köpis, ikea). Min grabb är född i maj.
    Ja, köpis är ju ett alternativ. Allt på samma ställe. =)
    Min tös är också född i maj. Vilket datum?
  • KEL08
    skidoo skrev 2008-12-02 08:24:06 följande:
    han kom den 15:e.
    Ok Skrattande
  • Kaffemaja72

Är väldigt sällan ute på köpis, men varför inte? En fråga bara; hur gammal bör ett barn vara innan man tar med dem till större folksamlingar inomhus? Jag tänker på risken för att bli förkyld, RS osv. Era småttingar är ju lite större än min Wille...

• KEL08
    Kaffemaja72 skrev 2008-12-04 14:40:45 följande:
    Är väldigt sällan ute på köpis, men varför inte? En fråga bara; hur gammal bör ett barn vara innan man tar med dem till större folksamlingar inomhus? Jag tänker på risken för att bli förkyld, RS osv. Era småttingar är ju lite större än min Wille...
    Vet faktiskt inte hur gamla dem bör vara. Borde ju stå nånstans här på FL
Svar på tråden mammor i Gävle?!