• Idaaaa

Unga mammor (: titta hit

Heeey!
    Är en 2 barnsmamma till två underbara barn.
    Vore JÄTTE kul att ha kontakt med andra unga mammor runt omkring här i sverige (:
    Ni kan skriva till mig på min sida i gästboken eller nått. Ha de så bra (: kram

• Svar på tråden Unga mammor (: titta hit
  • Sara och Henrik

Hej hej!

Mamma till en dotter som heter Emelinda. Hon är 1 år. Sen fick min sambo en son på julafton-08 som han har med sitt ex.

Jag är iaf 23. Vi bor i uppsala

• Cair

är mamma till Sebastian 6 månader. är själv 21 och bor i åtvidaberg

• smultronochrabarber

hej,

är 19 år (blir 20 i mars) har en son på 6 månader, bor i Uppsala.

• Sandy26

Hej är 24 i mars och har två barn mikaela 5 år i juli och Patrik 11 mån idag. Jag vet inte om jag räknas som ung mamma längre men jag känner mig ialla fall ung.

• mamma hampus

Hej jag är en ensam mamma på 24 år och har en underbar liten kille som är 6 år skriv gärna om du/ni har frågor så skall jag försöka om jag hinner inte svara på några dagar så skriv gärna i Gb eftersom jag plugggar varje dag månd-fred så det kan bli lätt att sidorna kan bli långa och svårt att hänga medGlad

Ha det bra

• SaraHeleneBirgitta

Hello. Helene heter jag kallas för Helle. Är 21 år och har en liten 6½ månaders grabb med min drömprins och blivande man :D Längtar redan efter ett nytt försök till bebis..

• Humpis

hej!

blir 21år i juni.. har en son på 2 ½ månad.. bor i kinna.. mellan varberg/borås/göteborg...

• tickamobster

hej hej. Har en son på 10 månader och väntar på lillebror som kommer runt den 23 maj. Är själv 23 bor i malmö med min sambo (snart man) gifter oss nu på lördag :D Fler malmöbor ?

• Victory

Hejsan Victoria heter jag är 18år. Har en son vid namn Tom på 2år, mitt hjärta. Jag vill gärna ha kontakt med unga föräldrar med:)

• Enniie

Är själv 20år, har en son på 3½ och en till som fyller 1år nästa vecka...

• J N

Jag är 22 år. Har tre barn i åldrarna 5,3 och 1.

• Emsan1988

Hej! Emilie här 20 år (21 i september) har/hade en dotter på 3 månader (hon skulle ha kommit den 23/1-08 men kom den 12/11-08 och valde sedan att lämna mig och min sambo den 23/12-08). Så nu försöker vi oss på syskon till henne (börjar med det i slutet av mars början på april) Vi bor i Märsta norr om stockholm.

• amygdal

Hej Helliz här bor i Järfälla i sthlm tillsammans med min son Leo som är 4 ½ år skulle vara väldigt trevligt att träffa andra unga mammor :)

Svar på tråden Unga mammor (: titta hit