Unga mammor (: titta hit
Heeey!
Är en 2 barnsmamma till två underbara barn.
Vore JÄTTE kul att ha kontakt med andra unga mammor runt omkring här i sverige (:
Ni kan skriva till mig på min sida i gästboken eller nått. Ha de så bra (: kram
Heeey!
Är en 2 barnsmamma till två underbara barn.
Vore JÄTTE kul att ha kontakt med andra unga mammor runt omkring här i sverige (:
Ni kan skriva till mig på min sida i gästboken eller nått. Ha de så bra (: kram
Hej hej!
Mamma till en dotter som heter Emelinda. Hon är 1 år. Sen fick min sambo en son på julafton-08 som han har med sitt ex.
Jag är iaf 23. Vi bor i uppsala
Är mamma till 2 st pojkar.. Liam 3.5 år och Milton 2 månader.. Är ensamstående.. Jag själv är 23 år..
är mamma till Sebastian 6 månader. är själv 21 och bor i åtvidaberg
hej,
är 19 år (blir 20 i mars) har en son på 6 månader, bor i Uppsala.
Hej är 24 i mars och har två barn mikaela 5 år i juli och Patrik 11 mån idag. Jag vet inte om jag räknas som ung mamma längre men jag känner mig ialla fall ung.
hej är 19 blir 20 nu i juni har en son på 13 månar. å vi försöker med nr2
Hej jag är en ensam mamma på 24 år och har en underbar liten kille som är 6 år skriv gärna om du/ni har frågor så skall jag försöka om jag hinner inte svara på några dagar så skriv gärna i Gb eftersom jag plugggar varje dag månd-fred så det kan bli lätt att sidorna kan bli långa och svårt att hänga med
Ha det bra
Hello. Helene heter jag kallas för Helle. Är 21 år och har en liten 6½ månaders grabb med min drömprins och blivande man :D Längtar redan efter ett nytt försök till bebis..
hej!
blir 21år i juni.. har en son på 2 ½ månad.. bor i kinna.. mellan varberg/borås/göteborg...
hej hej. Har en son på 10 månader och väntar på lillebror som kommer runt den 23 maj. Är själv 23 bor i malmö med min sambo (snart man) gifter oss nu på lördag :D Fler malmöbor ?
Hejsan Victoria heter jag är 18år. Har en son vid namn Tom på 2år, mitt hjärta. Jag vill gärna ha kontakt med unga föräldrar med:)
Är själv 20år, har en son på 3½ och en till som fyller 1år nästa vecka...
Jag är 22 år. Har tre barn i åldrarna 5,3 och 1.
Hej! Emilie här 20 år (21 i september) har/hade en dotter på 3 månader (hon skulle ha kommit den 23/1-08 men kom den 12/11-08 och valde sedan att lämna mig och min sambo den 23/12-08). Så nu försöker vi oss på syskon till henne (börjar med det i slutet av mars början på april) Vi bor i Märsta norr om stockholm.
hon skulle ha kommit den 23/1-09 ska det stå
21 år och har en liten Thea på 9 månader
Hej Helliz här bor i Järfälla i sthlm tillsammans med min son Leo som är 4 ½ år skulle vara väldigt trevligt att träffa andra unga mammor :)