• C060908

unga föräldrar i gbg området se hit!!

Träffar för er unga föräldrar i Göteborg. Gamla och nya ansikten är alltid kul att se!

Men för att nu ta tag i saker och ting så förslår vi träffar här i denna tråden.

Jag har två förslag:
    23 November klockan 11.00/13.00
    30 November klockan 11.00/13.00

Intresserad? Skriv till dig i tråden då

Vi har en åldsgräns på 25 år! Vet du redan nu med dig att du inte är en sånn som kommer dyka upp eller inte har något intresse så skriv inte!

• Svar på tråden unga föräldrar i gbg området se hit!!
  • NeMeAr

attans ett år för gammal... 26 nu har tre barn äldsta 5½ år

Neo 030622, Melvin 060905 och Aron 081023
  • Faint

Hade vart kul att träffa fler yngre föräldrar i göteborg, känner ingen med barn särskilt bra.

• Elavela87

hmm, ja verkar vara dåligt med unga föräldrar i Göteborg som nyligen fått barn. Har en son på 6 veckor, hade vart skoj att träffa andra unga mammor. Själv är jag 21 år :)

• vanja85

e det nån kvar i denna tråden? jag hade gärna lärt känna föräldrar i 20-25års åldern i gbg.. själv e jag 23..

• vanja85

jag kanske e lite för gammal för denna tråden.. lite knepigt för annars är man nästan alltid yngst då dom flesta föräldrarna är runt 30. hur gamla är era små nu?

• Zodic

Jag ses gärna! :)

Vanja85 - ja men jag tycker såklrt du kan vara med, några år hit och dit, tycker det känns värre när det är +10 år som på bvc-träffar :S Där känner jag mig iaf inte hemma...

• C060908

någon som vill ses på söndag? åka till någon lek park eller lek och buslandet?

• C060908

Min lilla tjej har nämligen kommit ifrån den åldern där mamma kan sitta och fika .. Väldigt mycket spring i benen på min flicka. Så vore bra om det var något lekställe =)

• C060908

Tänkte bara säga att jag och min vän också en ung mamma vi ska åka till Lerums bad palats med barnen på lördag. Våra döttrar är båda födda -06 ni får jätte gärna följa med om det finns någon som har lust att haka på? Vore jätte kul att lära känna några fler =)

• Sizin

Hej mitt namn är Susanna, har en liten pojk som heter Simon 6 månader, Jag är 19 år(20 i maj) Bor i tuve/hisingen..

• C060908
    Sizin skrev 2009-02-10 10:14:50 följande:
    Hej mitt namn är Susanna, har en liten pojk som heter Simon 6 månader, Jag är 19 år(20 i maj) Bor i tuve/hisingen..
    Hejoch välkomenhit
  • vanja85

Hej Hej! Hur har ni gjort med föräldraledighet? eftersom ni är unga så antar jag att ni inte heller fick så mycket pengar av fk? Jag ska försöka få jobb till sommarn, eller så fort Tristan har slutat amma..

• Sizin

jag har den lägsta nivån, jobbade lite som städare i en månad när jag var gravid.. Men har planer på att börja plugga upp mina betyg och söka in till polishögskolan :)(städfirman kan jag gå tillbaka till om jag vill men det är inget jag väljer i första hand..) Så hur är det med era framtidsplaner?

• vanja85

jag blev klar undersköterska i maj förra året sen jobbade jag sommarn o så kom tristan i september så jag har oxå den lägsta nivån men ska försöka få jobb nu till sommarn..

• Zodic

vanja85 skrev 2009-02-10 16:41:14 följande:

Hej Hej! Hur har ni gjort med föräldraledighet?
    Jag jobbar 3 dar i veckan, dottern följer med :)
    Har lägsta FP så det blir ju inte så mkt, förvisso får jag ingen lön heller eftersom jag har eget företag :P
Svar på tråden unga föräldrar i gbg området se hit!!