• tinaw

Undersökning av hur länge barn blir kvar på sjukhus?

Jag har satt ihop en helt ovetenskaplig omröstning för att se hur länge prematurer blir kvar på sjukhus egentligen. Välkomna in och rösta på www.polldaddy.com/s/84F095597A62C75A/

Det är helt privat alltså. Inte nån forskning eller så utan bara för att jag tänkte att det vore intressant att se.

/Tina m Hannah v 30, Samuel v 34, Mathilda v 33 och Noah v 41 (!!!!!)

• Svar på tråden Undersökning av hur länge barn blir kvar på sjukhus?
  • tinaw

Tack för alla era svar! Tar gärna emot fler som vill kryssa i hur länge ni blev kvar på sjukhus också!

• Mammatillmini2008

Hejsan!
    Tänkte bara höra om du tänkte presentera resultatet här sen? Jag kan nämligen inte svara på formuläret ännu eftersom jag är mitt i det om man säger så, ska få åka på vår första permis idag och det ska bli sååå spännande =)

• tinaw

Ja, det tänkte jag göra. Har också en mailrad sist i formuläret så man kan fylla i sin mail om man vill, så skickar jag resultatet när det är klart. Härligt med permis,lycka till hemma

• Molly i Skåne

Hej!
    Jag har svarat och vill gärna se resultat-men kan tyvärr ej lämna ut min mailadress.
    //M

En gåva från livet-våra 4 barn!!!
  • tinaw

Molly, om du behåller den här tråden i favoriter så postar jag här också när jag är klar!

• Lm71

Har fyllt i, men vet dock inte om vi hör till, då min son inte enbart låg inne länge pga att han var prematur (v35), men tänkte att kanske fler blivit kvar länge pga olika anledningar, såsom sepsisar,op & dyl. Du får dock plocka bort vår "röst" isf, kanske blir det vilseledande annars Har lagt en liknande kommentar i omröstningen så vet du vilken som är vår....

• tinaw

Det händer ju ibland att även barn födda 35-36 blir kvar länge av olika orsaker, ofta infektioner, så jag vill inte ta bort er, men tack att du sade till och tack att du ville delta!

• tinaw

Puffar en sista gång för några fler svar innan jag sätter mig och räknar samman alltihop!

• tinaw

Det har fortsatt att trilla in svar, så jag har inte velat avbryta, men NU puffar jag i alla fall en sista gång!

• boktok
    Casiopeja skrev 2008-12-16 20:14:24 följande:
    Kul nu kan ju till och med jag vara med =) Vi blev utskriva IDAG =-D
    Stort grattis! Nu får ni fira jul hemma. Jag kommer ihåg hur det kändes när man äntligen fick komma hem och sova i sin egen säng, ha sina egna saker omkring sig och inte behöva bry sig om någon blev störd av att Erik skrek pga sitt magont.
  • Mammatillmini2008

Det är helt underbart härligt och skönt, vi har ju bott hemma i 3 veckor men vart i på kontroller 2 ggr i veckan men nu blir det inte förren om 1 vecka och det känns super!

• BebisVagga

gabriel född i vecka 25+5.. kom hem i graviditetsvecka 38 ungefär

• Ida och Razmus Mamma

jag har också svarat

• tinaw

Kul!

Ska sätta mig och gå igenom lite mer noga imorgon. Fler än 100 svar!

Svar på tråden Undersökning av hur länge barn blir kvar på sjukhus?