• Mikeila

Ung förälder med 08 barn i Östergötland?

Hejsan!
    Är du en ung mamma/pappa som bor i Östergötland med barn fött 2008? Lust att knyta lite nya kontakter med andra unga föräldrar i Östergötland? Kanske för en fika eller promenad, eller vad som. Fantasin har inga gränser.

Själv heter jag Michaela 20år och har en dotter som heter som Nicoline. Och vi bor i Norrköpingtrakten. :)

Vore jättekul och träffa andra unga föräldrar för lite utbyte utav erfarenheter och en trevlig stund på ett fik kanske.

Ni får höra av er!
    Kram.

• Svar på tråden Ung förälder med 08 barn i Östergötland?
  • Helennnna

Här är en mamma från Mjölby, jag är 19 i dec och min dotter 1 år i dec.

• fredslund

Hejsan! jag heter Michaela å är 21, min dotter är född i juli i år. Bor strax utanför Mjölby. När är din lilla tjej född?. Skriv gärna i gästboken=)

• självständig

Hejhej , här är en mamma ifrån Finspång 17 år :) Blev mamma till Kevin 14juli-08.. När blev din lilla född då ? Svara gärna i gästboken :D

• Mikeila

Hej! Vad roligt med alla svar. :) Hoppas de finns fler som kanske hittar hit!

• Maria84

Vad räknar du med ung`?
    Är 24 och har en son på 5 år och en son på 10 mån. Bor utanför Åtvidaberg.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mikeila

Maria84 - 24 är ju ungt. :) Själv blir jag ju 21, haha! Jag kanske inte heller räknas som "ung" då ;D

• Maria84
    Mikeila skrev 2008-11-24 23:51:21 följande:
    Maria84 - 24 är ju ungt. :) Själv blir jag ju 21, haha! Jag kanske inte heller räknas som "ung" då ;D
     Jo det tycker jag Men en del tycker att ungt slutar runt 21-22 så man vet ju aldrig
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • hunybany

hej!20 år från linköping(linghem), har en dotter född 22/9-08

• Lina Lunka

Hej! Jag e 22 år o bor i Skänninge tillsammans med sambo o våran underbara dotter Elicia på 9 månader (född 17 april). Ja hänger jättegärna me på fika o träffar, bara kul att få träffa nytt folk. Skriv i gästboken!

• godisbus

Hej..Är 23 år bor i Norrköping. Han en son Liam 4år och en dotter på snart 1år...

• snarret

Hejhej! Jag är 19 och har en 5 månaders Molly. Vi bor i linköping :)

• theres90

kikar in jag fick en dotter nu 24 januari 2009, bor mitt i centrala norrköping & är 19 år (sedan 3 dagar tillbaka heh :)

är också intresserad av nya kontakter med folk som har barn i närheten, var i norrköpings trakten bor du Mikeila?

Svar på tråden Ung förälder med 08 barn i Östergötland?