• Mamma Zara

Igår släppte en bit slempropp och jag fick jpanik och jätte ångest av vad jag har framför mig:-(

Hej.. igår kväll innan jag skulle hoppa i säng kom det lite slem med svagt blod i.. jag antar attd etta är slemproppen..
    Fick sådan oerhörd ångest efter och var skiträdd att det skulel starta...ångerkänslor och panik, nej jag vill inte.. !!!känns så trist då jag med vill längta efter tecken på att det e på G, men jag är för rädd helt enekelt..
    Känner mig så "ensam" i detta eftersom jag är ju den enda som kan genomföra det(så klart).. faaaan... inte alls kul med panik som bubblar upp i vecka 39.. aaah!!
    Hjälp vad gör jag för att bli lugn?
    har inte fött vaginalt på 10 år, och hade då en skitkall och dominant surkärring till BM.. har bara hennes röst i huvudet och ser ingen målbild på en bebis som har kommit ut.. suck..
    hjälp, är skräckslagen!

/Zara

• Svar på tråden Igår släppte en bit slempropp och jag fick jpanik och jätte ångest av vad jag har framför mig:-(
  • 5barnsmamman

Du kommer att fixa detta galant!
    På tio år händer det massor, jag födde min första son för tio år sedan.
    Det var visserligen en bra förlossning, men om jag jämför med hur det var 2007 då jag fick mitt 4e barn så har det hänt mycket.
    Jag önskar dig all lycka , du har en underbar händelse framför dig.
    Snart har du ett underbart nytt liv i  din famn.
    Tänk på det så kommer det gå bra
    Kram

Stolt mor till fyra
  • Trickety

Du vet att om du inte trivs med den barnmorskan som komer på din förlossning så får du byta. Det ska kännas bra för dig som föder.
    Du får ha någon med dig som kan hjälpa dig förmedla.Kom överens med den som ska med om ett tecken som du ger om du vill byta bm.

Svar på tråden Igår släppte en bit slempropp och jag fick jpanik och jätte ångest av vad jag har framför mig:-(