Ni som har söner i 13-års åldern...
Hejsan!!
Jag har en liten undran till er som har söner i 13-års åldern. Vad väger och hur långa är era killar?? // Ängla-Li
Hejsan!!
Jag har en liten undran till er som har söner i 13-års åldern. Vad väger och hur långa är era killar?? // Ängla-Li
ingen som har en kille i 13-års åldern????
Min son fyller 13 i april 09 o han är ca 150 lång o väger ca 35-40 kg, han e smal.. =) Kunde väga mer egentligen men men.. han äter som han ska så han har väl bara bra ämnesomsättning... =)
Min son blev 13 i mars och är snart längre än mig, jag är ca.170 cm och han väger en bra bit över 60 kg...Blir en stor kille
jag har en 13-åring som är ca 155-160 och väger runt 50 kilo... sen har jag en bonus som är 12 år och nästan 165-170.. vikt vet jag inte riktigt...
De äter som hästar båda två men tränar och rör sig mycket...
ja jag har en son på 14 år men jag har knappt en aning om vikt/längd
Har för mej när vi i mars var hos skolläkaren
att han var 163 cm o vägde 55 kilo ca...
han har växt ENORMT på ett par år nu,tippar på 20 cm senaste 2 åren!!!
Har en som är 13, han är 1.70 å väger ca 60. sen en på 16 som är 1.78 å väger 65
min son e 13½år (blir 14år i april 09) han e 172cm väger 45kg me andra ord small & lång (men äter som en häst )
om han e small va e min då
Min lillebrorsa fyller 14 nu om någon vecka o e ca. 162cm o väger 60-65.. kommer oxå bli en stoor kille :) Han e inte fet på de sättet.. men lite hull.. hehe..
låter ju som min kille men FElix e inte petig me maten han äter och äter och äter allt han kommer åt helst mycke & ofta..han va häromveckan hos skolsköterskan och hon frågade felix när han äter så sa han hela dagarna sen precis innan jag ska sova hon sa de e bra de ska han göra så de kanske skulle lagras nånstans men han har ingen fet så långt ögat kan nå..
Hej! Min son blev 14 år i juni-08 och är 185 cm lång och väger ca 70 kg. Han har alltid varit lång men vuxit jätte mycket det sista året. Jag ser på hans kompisar att det är väldigt stor skillnad på dem i denna ålder. Vissa ser ut som unga män och en del har inte vuxit så mycket och har fortfarande barnansiktet kvar!
jag är 13 år ca 160-170 lång väger 38-42 Hyfsat tränad tror jag :) Min bror typ 190 väger 60 :) det är för lite. så han kollar sig hos en läkare :/
ops min bror är 15 :)
Min son var som 13-åring 142,0 cm lång. Hans penis var en riktig bjässe dock, haha ojoj vi mätte den tillsammans till 21 cm och han förlorade oskulden på hösten. Men det är ej relevant.
Om grabben äter dåligt kan jag med allvar rekommendera cannabis. Röker man cannabis blir man hungrig. Det vet jag, för jag är knarkare ska du veta.
Lycka till! Hinka 1 gram första gången brukar vara lagom.
Min son var som 13-åring 142,0 cm lång. Hans penis var en riktig bjässe dock, haha ojoj vi mätte den tillsammans till 21 cm och han förlorade oskulden på hösten. Men det är ej relevant.
Om grabben äter dåligt kan jag med allvar rekommendera cannabis. Röker man cannabis blir man hungrig. Det vet jag, för jag är knarkare ska du veta.
Lycka till! Hinka 1 gram första gången brukar vara lagom.