• hotten

27 cm & 358 gr som minst... fyller 9 år i dag :-)

Vår lilla tjej blir 9 år i dag.

Vill bara ge hopp och styrke kramar åt er med små, snabbare än man anar blir de stora...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 13:30

Dottern tackar för era svar å Grattis önskningar.
    (Jag förklarade att många av er oxå har förtidigtfödda osv)

så snart skall vi åka på kalaset, hyrt bowlinghallen å har 65 anmälda gäster

• Svar på tråden 27 cm & 358 gr som minst... fyller 9 år i dag :-)
  • BebisVagga

Grattis.. oj vilken liten flicka

• V24

Grattis grattis och ha en rolig födelsedag!

• Lovlinesss 3

Det var då det minsta jag hört, Grattis till er friska och goa tjej.

• Drömmerdrömmar

häftigt!! grattis =)

• Free

Ohh Grattis! Vilken liten kämpe den tösen måste vara!

• Jessica1

GRATTIS! hon måste varit en av Sveriges minsta babysar.

• hotten

jessica1: nu finns det några fler,
    men så gamla som hon finns det bara en mindre (å denne är några månader äldre än vår tjej)

• Drömmerdrömmar

man blir ju väldigt nyfiken på bild både på när hon var liten och nu :P

hotten skrev 2008-10-25 13:35:38 följande:
    jessica1: nu finns det några fler, men så gamla som hon finns det bara en mindre (å denne är några månader äldre än vår tjej)
  • hotten
    Drömmerdrömmar skrev 2008-10-25 18:51:53 följande:
    man blir ju väldigt nyfiken på bild både på när hon var liten och nu :P
    Det är tv å tidningar oxå, vilket vi tackat direkt nej till alla gånger.(alltså story, små barn har de säkert nog med bilder på he he)
    Om några år när hon kan överväga å göra ett riktigt aktivt val får hon bestämma själv.
  • Drömmerdrömmar

Oj, förlåt kändes som att det blev känsligt nu, det var inte alls mening. Jag menar bara det att det är såå otroligt fantastiskt att hon har klarat det här, och vad sjukvården kan idag med för tidigt födda. hade varit så kul att se hur söt din flicka är idag. Ja det är klart hon ska få bestämma själv.

hotten skrev 2008-10-26 01:41:19 följande:
    Det är tv å tidningar oxå, vilket vi tackat direkt nej till alla gånger.(alltså story, små barn har de säkert nog med bilder på he he) Om några år när hon kan överväga å göra ett riktigt aktivt val får hon bestämma själv.
  • laveya

GRATTIS!
    Åh känns verkligen som vi alla med prematuerar behöver höra positiva kommentarer!

• Svenduva

Oj villken tjej känns som att min Oliver ändå var ganska så stor han har klarat sig jättebra och är 8 år idag.
    Maria

Svar på tråden 27 cm & 358 gr som minst... fyller 9 år i dag :-)