IVF-kliniken i Göteborg???
Hej på er!
Detta är mitt första inlägg på Familjeliv och det verkar vara en jättebra sida för att kunna få lite stöd och tips och jag kanske själv kan få förmånen att hjälpa någon annan.
Jag precis som er andra här längtar väldigt efter en liten ängel, en liten busunge skulle faktiskt också funka.
De flesta av mina vänner är redan inne på sin tredje och just nu har jag fem stora magar runt mig som man måste lyckönska "innerligt". Naturligtvis gör jag ju det men det är ändå väldigt jobbigt.
Jag har försökt att få barn i över 4 år. Efter första året blev jag gravid men fick ett missfall. 10 operationer senare pga sammanväxt livmoder och äggledare (tack vare en klantig praktikant som gjorde min ofrivilliga abort)står jag nu och har min första tid på IVF-kliniken i Göteborg fredagen den 17/10.
Jag är glad och spänd inför detta men även väldigt rädd och orolig inför fler undersökningar och ingrepp. Jag känner mig väldigt känslig mot mer dåligt och tyket bemötande. Finns det någon som är i en liknande situation?
Är det någon som har koll på privatklinikerna i Göteborg, vilken är bäst?
Vad har ni för erfarenhet av IVF-kliniken i Göteborg?
Ha det gott!