• Andreas tjej

Tips på sajter för oss som gillar nätshopping...?

Hejsan!

Pga tidsbrist och i jakt på bättre priser så gillar jag att shoppa på nätet. Både svenska och utländska sajter.

Men jag behöver tips på fler sidor!

Så kom med tips på sajter som säljer vuxen- och barnkläder&skor, inredning, delikatesser etc

Kan ju säga att jag just nu är på jakt efter en skön ullpläd och vinterskor till min 1,5-åring.

• Svar på tråden Tips på sajter för oss som gillar nätshopping...?
  • Damien och Adrian

rea på barnkläder bl a på:

www.babyclothes.se har just nu uförsäljning av det mesta

www.funkybaby.se har rea på Ek sikke lej och www.matadorkids.se kör med fleecen igen och andra Molooveraller t ex.

Nova Star och andra märken finns billigt just nu på  www.litencorrelin.se ta 2 betala för 1 till söndag.

Man väljer betala förskott, skriver familjeliv i meddelanderutan och väntar på att få summan ändrad innan man betalar. Jag har bl a köpt Nova Star och Hugin &Mugin. Erbjudandet gällde alla varor även reavarorna.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Willeboy08

Någon som vet hur Molooverallerna är i storlek? Stora eller små?

• Damien och Adrian
    Willeboy08 skrev 2008-11-07 11:47:07 följande:
    Någon som vet hur Molooverallerna är i storlek? Stora eller små?
    olika olika säsonger, i år är de mer normala, ananrs stora. Men de overalleraller som är lite tunnare, de som ser ut som dunoveraller, de är stora. Molo Holden.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • fat2fit

Kul Tråd!!

Om ni gillar att handla online kollar på www.rabatt.se  - där finns många rabattkoder till en del av butiker nämnt övan!

• giftfri
    eBay UK eller eBay.de beroende på valutakursen.., fast helst handlar jag direkt från Kina, rotar upp det jag vill ha, så nån speciell sida har jag inte, ofta går kineserna att finna på eBay UK
  • Julia Olofsson

Många bra tips! Blir inget jobba idag Flört

Själv så fastnade jag för UGG Australia s nu Europa anpassade hemsida med skor och accessoarer för både barm och vuxna. De har många fler modeller än deras mysiga fårskinns klassiker, finns allt från trendiga och väldigt praktiska, gillar faktiskt hela sortimentet och känner att man verkligen får det man betalar för. 

Kolla in deras Europeiska hemsida; UGG Australia: www.uggaustralia.eu/ 

Gör frakten billigare, enklare och snabbare! Hurray för oss små nätshoppings monster! :)

• pia h
    Se upp för ajko.se!
    De lägger på ytterligare ca 100 kr på ett skopar som kostar 750 kr enligt dem ihop med DHL frakten, antagligen för att distributionen sker utanför Europa (det visar sig om man försöker ringa dem på ett nummer som man får tillgång till efter köpet är gjort att skorna går från Kina. Slutpriset syns först på bankuppgifterna, enligt svensk lag måste de uppge detta innan köpet slutförs men det gör de inte.   
    Du kan inte ringa dem för  ingen svarar i Kina det hörs bara musik.
    Du får  inget besked om när varan anländer ens när du betalt . 
    Efter en vecka har ingen vara skickats enligt DHL trots att det fanns 150 varor enligt www.ajko.se vid beställningstillfället
    Du kan inte ringa dem för  ingen svarar i Kina det hörs bara musik.
    besviken Pia
Svar på tråden Tips på sajter för oss som gillar nätshopping...?